ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برنامه تست بتای اپلیکیشن S Note را در پلی استور آغاز کرد

اواسط ماه می امسال، سامسونگ اپلیکیشن اختصاصی S Note خود را با جمعیت بزرگتری از کاربران اندروید به اشتراک گذاشت. از آن زمان تا کنون، کلیه افراد دارای دستگاه های سازگار با این اپلیکیشن (و نه فقط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

اواسط ماه می امسال، سامسونگ اپلیکیشن اختصاصی S Note خود را با جمعیت بزرگتری از کاربران اندروید به اشتراک گذاشت. از آن زمان تا کنون، کلیه افراد دارای دستگاه های سازگار با این اپلیکیشن (و نه فقط گجت های سامسونگ) می توانند آن را دانلود و قابلیت های یادداشت برداری اش را آزمایش کنند.

مثل دیگر ابزار کاربردی کمپانی سامسونگ، S Note هم اپلیکیشنی است که به صورت مستمر به روز رسانی های جدید دریافت  کرده و هر بار بهینه سازی هایی در آن انجام می شود. اگر دوست دارید زودتر از دیگر کاربران قابلیت های جدید این اپلیکیشن را آزمایش کنید، می توانید همین حالا به برنامه بتای جدید S Note در پلی استور بپیوندید.

برای شرکت در این برنامه بتا، لازم است که روی لینکی که در انتهای خبر گذاشته شده اشاره کنید. با این کار صفحه ثبت نام در این برنامه نمایان می شود و پس از انجام این کار می توانید نسخه بتای S Note را دریافت کنید.

کاربرانی که نسخه بتای S Note را دریافت می کنند شاهد تغییراتی از جمله اضافه شدن حالت Folder View، آیتم سطل زباله و ظاهر و استایلی جدید برای این اپلیکیشن یادداشت برداری خواهند بود. البته توجه داشته باشید که ممکن است در نسخه بتای S Note با یک سری باگ و ناپایداری ها هم مواجه بشوید.

دانلود نسخه پایدار S Note | شرکت در برنامه تست بتا 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی