ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری IBM و Bragi هوش مصنوعی «واتسون» را به دنیای هدفون های هوشمند می آورد

ایرفون هوشمندی همچون Dash ساخت کمپانی Bragi صرفاً برای کاربرد شخصی و فعالیت هایی همچون گوش دادن به موسیقی در حین ورزش و دویدن نیست. این ابزار می تواند به شما در انجام کارهای مهمی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

ایرفون هوشمندی همچون Dash ساخت کمپانی Bragi صرفاً برای کاربرد شخصی و فعالیت هایی همچون گوش دادن به موسیقی در حین ورزش و دویدن نیست. این ابزار می تواند به شما در انجام کارهای مهمی کمک نماید.

کمپانی های Bragi و IBM در حال مشارکت با یکدیگر هستند تا بتوانند گجت های شنیداری مانند Dash را با پلتفرم اینترنت اشیاء «واتسون» یکپارچه سازند، و بدین طریق ارتباط و همکاری بین اعضای تیم های مختلف را تسهیل نمایند.

به عنوان مثال، ابررایانه «واتسون» می تواند گفته های شما را برای همکارتان ترجمه نماید، یا دستورالعمل کار با وسیله خاص یا هشدارهایی مربوط به فعالیت در حال انجام را به شما یادآوری نماید.

ابزارهای رده بالاتر نیز از این همکاری سود خواهند برد، مثلاً قادرند موقعیت مکانی و وضعیت ایمنی شما را بدون نیاز به دوربین های امنیتی ارزیابی کنند، یا شما را از طریق صدایتان اعتبارسنجی نمایند.

در بیانیه رسمی و مشترک دو کمپانی فوق آمده است:

IBM و Bragi شش حوزه مختلف را برای تمرکز اولیه در ترکیب دانش مهندسی و پلتفرم اینترنت اشیاء شناسایی کرده اند که بیشترین ارزش آفرینی را برای مصرف کنندگان خواهد داشت. این حوزه ها عبارت اند از ایمنی کارگران، دستورالعمل های راهنما، اعلان های هوشمند به کارکنان، ارتباطات تیمی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی نیروی کار، و تشخیص هویت بیومتریک.

با این حال، هنوز نقشه راه دقیقی برای ترکیب این فناوری ها و ارائه محصولات کاربردی به بازار وجود ندارد. اما Bragi می گوید برای این همکاری، اهدافی کوتاه مدت و درازمدت تعیین شده، بنابراین احتمال می رود در آینده ای نه چندان دور وقتی سر کار می روید، از طریق هدفون های هوشمند با همکارانتان در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی