ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرهای Spain Squad توانستند اکانت های مسدود توئیتر را دوباره فعال کنند

حساب هایی که به دلایل مختلف از سوی توئیتر مسدود می شوند، معمولاً دیگر قابل دسترسی نیستند، اما گروهی از هکرها به تازگی ادعا کرده اند که کنترل چندین حساب تعلیق شده و غیرفعال شبکه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

حساب هایی که به دلایل مختلف از سوی توئیتر مسدود می شوند، معمولاً دیگر قابل دسترسی نیستند، اما گروهی از هکرها به تازگی ادعا کرده اند که کنترل چندین حساب تعلیق شده و غیرفعال شبکه اجتماعی مذکور را در دست دارند.

این گروه که «Spain Squad» نام دارد، به صورت موقت حساب های مسدودی همچون Hitler@ و DarkNet@ و 1337@ و Hell@ و LizardSquad@ را فعال کرده و امیدوار است بتواند آنها را به قیمت هایی گزاف به علاقه مندان بفروشد.

spain-squad-twitter-hack

«Akma» که یکی از کاربران تیم فوق به شمار می رود، می گوید گروه آنها قادر به انجام کارهای دیگری علاوه بر بازیابی اکانت های قدیمی نیز هستند، زیرا رخنه موجود به «Spain Squad» اجازه می دهد هندل حساب کاربری توئیتر را تغییر داده و حتی کنترل حساب های فعال را در اختیار بگیرند.

البته تا به اینجا، فقط شاهد بازیابی اکانت های مسدود شده از سوی توئیتر بودیم، اگرچه تمامی آنها مجدداً از سوی شبکه اجتماعی فوق غیرفعال شدند.

هنوز جزئیاتی در مورد نحوه انجام این عملیات منتشر نشده، اما اگر گروه هکرهای مذکور بتوانند این فرایند را دوباره انجام دهند، به منبع درآمدی عظیم دست خواهند یافت. همان طور که می دانید اکانت هایی با نام خاص یا کوتاه در شبکه های اجتماعی، قیمتی چند هزار دلاری دارند، و در گذشته هکرها برای در دست گرفتن چنین حساب های کاربری به اقدامات غیرقانونی دست می زدند.

حال اگر فعالسازی مجدد و دائم این حساب ها ممکن باشد، سود سرشاری نصیب هکرهای گروه مورد بحث خواهد شد. البته به احتمال زیاد کمپانی توئیتر این آسیب پذیری را رفع کرده و اجازه چنین کاری را به آنها نخواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hossein
    Hossein | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    ?

  • m.saeed
    m.saeed | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    خدای امنیته???

مطالب پیشنهادی