ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و رونمایی از محصولات جدید Beats در رویداد معارفه آیفون ۷

اینطور که پیداست در رویداد روز چهارشنبه اپل، تنها نباید انتظار آیفون های جدید را کشید. گزارش می شود که اپل تصمیم دارد این این رویداد محصولات جدید «Beats by Dre» را هم معرفی کند. هنوز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

اینطور که پیداست در رویداد روز چهارشنبه اپل، تنها نباید انتظار آیفون های جدید را کشید. گزارش می شود که اپل تصمیم دارد این این رویداد محصولات جدید «Beats by Dre» را هم معرفی کند.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً اپل چه محصولات تازه ای را با استفاده از این برند معرفی و عرضه خواهد کرد. با این حال تصور می شود که هدفون های بی سیم جدید در کنار هدفون های مجهز به پورت Lightning از سوی اپل معرفی شوند. همانگونه که احتمالاً تا کنون می دانید، آیفون های بعدی اپل قرار نیست از درگاه سنتی ۳.۵ میلیمتری هدفون بهره مند باشند.

پیش از این البته اپل مجوز فروش برخی ابزارهای جدید خود را از «مجمع اقتصادی اوراسیا» دریافت کرده بود که در میان همان سخت افزارها، می شد نام سه مدل هدفون جدید از Beats را یافت.

آنطور که «MacRumors» می نویسد، اپل تصمیم دارد در مراسم روز چهارشنبه اش از نوعی هدفون جدید و بی سیم برای آیفون هم رونمایی به عمل آورد؛ هدفون هایی که البته تحت برند Beats معرفی نخواهند شد و اپل نام «AirPods» را برای آنها انتخاب کرده است. گفته می شود در AirPods هیچ نوع کابلی به کار نرفته تا دو هدفونی که در گوش های کاربر جای می گیرند را به هم متصل کند.

اینطور که به نظر می رسد، اپل تصمیم دارد راهکارهای متفاوتی را در ازای حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون در اختیار کاربران آیفون ۷ و ۷ پلاس قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی