ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی: تا سال 2020 واقعیت مجازی فراگیر می شود؛ به آینده پلی استیشن VR اطمینان داریم

با وجود شکست فراموش نشدنی پلی استیشن موو و کینکت، خیلی از بازیکن ها پیش بینی می کنند واقعیت مجازی هم سرنوشتی مشابه داشته باشد. حتی بعضی شرکت های بازیسازی بزرگ تصمیم گرفته اند دست ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

با وجود شکست فراموش نشدنی پلی استیشن موو و کینکت، خیلی از بازیکن ها پیش بینی می کنند واقعیت مجازی هم سرنوشتی مشابه داشته باشد. حتی بعضی شرکت های بازیسازی بزرگ تصمیم گرفته اند دست نگه دارند و ببینند استقبال مردم چگونه خواهد بود.

مصاحبه Shuhei Yoshida، ریاست بخش گیمینگ سونی، با وب سایت Bloomberg نشان می دهد که ژاپنی ها چندان به حاشیه ها اهمیت نداده و به موفقیت پلی استیشن VR امیدوار هستند. چون به اعتقاد او تا سال 2020 واقعیت مجازی فراگیر شده و همه از این تکنولوژی استفاده می کنند.

یوشیدا حرف هایش را با پرداختن به پتانسیل های بیشتر پلی استیشن VR ادامه داد. بر اساس گفته وی، سونی باور دارد این دستگاه تنها یک پلتفرم گیمینگ نیست. تدریس دانش آموزان یا تماشای بازی های المپیک 2020 با تکنولوژی واقعیت مجازی از جمله نمونه هایی هستند که ریاست بخش گیمینگ سونی به کار برد.

PlayStation-4.5-641x360-w600
یوشیدا با اشاره به پیش بینی اش مبنی بر فراگیری تکنولوژی واقعیت مجازی گفت که پلی استیشن VR هم وضعیتی مشابه خواهد داشت؛ تا چهار سال آینده همه به گونه ای این دستگاه را تجربه می کنند.

جدا از این که المپیک بعدی ژاپن برگزار شده و چنین امکانی وجود دارد، می توانیم از حرف های او این گونه برداشت کنیم که رایانه های شخصی هم طی آینده ای نه چندان دور از پلی استیشن VR پشتیبانی خواهند کرد. یوشیدا صحبت های خود را با بیان این که به آینده هدست واقعیت مجازی سونی مطمئن است، پایان داد.

بدین معنی که حتی اگر هدست های جدیدی عرضه شوند، همچنان این دستگاه قابلیت های گوناگونی دارد و توسعه دهندگان می توانند دست به پیشرفت هایی بزنند. بنابراین انتظار ورژن بروز تری از پلی استیشن VR طی سال آینده را نداشته باشید.

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ با Gear VR چنین سیاستی را پیش گرفت و یک سال پس از عرضه، نسخه ای بهتر را وارد بازار کرد. بد نیست بدانید گزارشات نشان می دهند سونی فروش پلی استیشن VR را تا سال 2020 به 64.8 میلیون دستگاه خواهد رساند. هدست واقعیت مجازی سونی سیزدهم اکتبر [22 مهر] عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    سونی حرف نداره

مطالب پیشنهادی