ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل V20 ال جی احتمالاً قابلیت های ماژولار G5 را نخواهد داشت

چند روز بیشتر به رونمایی از موبایل V20 ال جی در تاریخ 6 سپتامبر (17 شهریور) باقی نمانده، و پس از فروش نه چندان خوب G5 پرچمدار، چشم امید این کمپانی و طرفدارانش به تلفن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

چند روز بیشتر به رونمایی از موبایل V20 ال جی در تاریخ 6 سپتامبر (17 شهریور) باقی نمانده، و پس از فروش نه چندان خوب G5 پرچمدار، چشم امید این کمپانی و طرفدارانش به تلفن همراه فوق دوخته شده. در همین راستا شایعات حاکی از آن بودند که قابلیت های ماژولار G5 در این فبلت نیز تعبیه خواهد شد، اما ظاهراً چنین خبری صحت ندارد.

طبق گزارش «c|net Korea» موبایل V20 از مکانیسم عجیب کشویی در پشت دستگاه بهره می گیرد. با لمس دکمه ای در لبه، نیمی از درب پشتی بیرون آمده و احتمالاً باتری قابل تعویض و درگاه های سیم کارت و کارت حافظه را نمایان می سازد.

در رابطه با این خبر، رندرهایی نیز به بیرون درز کرده که نحوه عملکرد مکانیسم مذکور را نشان می دهد، البته از آنجا که تصاویر از طریق اکانت یک شاهد عینی فاش شده، به هیچ وجه نمی توان آنها را رسمی تلقی کرد. در عکس های فوق می بینیم قسمت پایین دستگاه نیز بیرون می آید، اما کارکرد آن مشخص نیست.

حال باید دید این قابلیت عجیب چگونه به کمک کره ای ها می آید. آنها با ارائه «دوستان» ال جی در زمان معرفی G5 کمی هیجان ایجاد کردند، اما حاصل کار چندان دلچسب نبود.

گفتنی است با نگاهی به مشخصات سخت افزاری احتمالی V20 می توان انتظار حضور قدرتمندی را از آن داشت. در این موبایل نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش جای گرفته.

یکی از برجسته ترین نکات اسمارت فون آتی ال جی، استفاده از چیپ 32 بیتی Quad DAC در آن است که کیفیتی بی نظیر را برای عاشقان موسیقی به همراه می آورد، ضمن اینکه تلفن همراه مورد بحث اولین دستگاهی خواهد بود که به صورت پیش فرض از اندروید 7.0 بهره مند خواهد بود.

در ادامه رندرهای فاش شده در رابطه با مکانیسم کشویی قاب پشتی V20 ال جی را تماشا کنید:

LG-V20-could-get-a-slide-out-door-2 LG-V20-could-get-a-slide-out-door-3 LG-V20-could-get-a-slide-out-door-4 LG-V20-could-get-a-slide-out-door-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    قشنگه طراحیش ولی الجی چرا داره اینکارو میکنه دکمه هارو از پشت برمیداره ا1التشو ازبین میبره 70درصد خریداران الجی بخاطر دکمه های پشت از گوشی لذت میبرن موقع کارکرد و دوربینش رو بدطراحی میکنه این همه طرح های بهتر برای دوربین 2گانه مثل هواوی پی9

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    16 شهریور

  • Red
    Red | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    بهرحال استفاده از ماژول های G5 چندان مفید نیست اونم وقتی چه v20 چیپ quad dac داره

مطالب پیشنهادی