ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس اطلاعات جدید LG V20 به دوربین دوگانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز است

همانطور که پیشتر هم گفتیم، ال جی فردا صبح مراسمی ترتیب داده و قصد دارد V20 را به عنوان دومین نسل از تلفن های هوشمند سری V رونمایی کند، محصولی که سازنده اعلام کرده پس ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

همانطور که پیشتر هم گفتیم، ال جی فردا صبح مراسمی ترتیب داده و قصد دارد V20 را به عنوان دومین نسل از تلفن های هوشمند سری V رونمایی کند، محصولی که سازنده اعلام کرده پس از عرضه، به بهترین در حوزه ی صوتی تصویری بدل خواهد شد.

اکنون اطلاعاتی در مورد V20 روی وبسایت Weibo منتشر شده که حداقل نشان می دهد این تلفن هوشمند از امکانات پیشرفته ای در حوزه ی صوتی و تصویری برخوردار است، از جمله مبدل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی ساخت ESS و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی.

lg-v20-specs-rumor-w600

این تلفن هوشمند در دیگر بخش های سخت افزاری نیز البته کمبودی نسبت به پرچمداران موجود در بازار ندارد. چیپست اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت حافظه ی رم عملکردهای پردازشی دستگاه را بر عهده دارند و نمایشگر 5.7 محصول از رزولوشن QHD بهره می برد.

در این میان باتری پرظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی V20 را نیز نباید از یاد برد که با توجه به اندازه و رزولوشن نمایشگر قابل قبول به نظر می رسد. در نهایت لازم است اشاره کنیم که انتظار می رود در روز های آینده عرضه ی تلفن هوشمند جدید ال جی در محدوده ی قیمت 600 دلار آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Red
    Red | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    دمش بخاری

مطالب پیشنهادی