ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Maingear از کامپیوتر قدرتمند R1 Razer Edition پرده برداشت

شرکت MAINGEAR که در طراحی و ساخت کامپیوترهای گیمینگ، نوت بوک و ورک استیشن ها دست دارد، اخیراً اعلام کرده در همکاری با Razer یک (کیس) کامپیوتر به نام R1 Razer Edition تولید کرده که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

شرکت MAINGEAR که در طراحی و ساخت کامپیوترهای گیمینگ، نوت بوک و ورک استیشن ها دست دارد، اخیراً اعلام کرده در همکاری با Razer یک (کیس) کامپیوتر به نام R1 Razer Edition تولید کرده که دستیابی به بالاترین تعداد فریم تصویر در ثانیه را ممکن می کند.

بر اساس آنچه از تصویر محصول به نظر می رسد، طراحی ساده و البته چشمگیر دستگاه به دست Razer انجام شده است. گذشته از سیستم خنک کننده ی عجیب غریب دستگاه که به شکل جداگانه قابل انتخاب است، مورد دیگری که توجه کاربر را در زمینه ی طراحی محصول به خود جلب می کند این است که حتی محل قرارگیری کابل های داخل کیس هم با دقت و نظم انتخاب شده تا هیچ چیز اضافه ای سد راه مسیر چرخش هوا نباشد.

ارزان ترین مدل این محصول با پردازنده 3.2 گیگاهرتزی Core i5، کارت گرافیک GeForce GTX 1060، حافظه رم 8 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه ی داخلی به قیمت 999 دلار قابل خریداری است.

اما اگر بخواهید، می توانید سخت افزار دستگاه را با پرداخت هزینه ی سرسام آور به شکل چشمگیری ارتقاء دهید. از جمله خصوصیات قابل انتخاب برای این محصول می توان به پردازنده ی 10 هسته ای i7، دو کارت گرافیک GeForce Titan X، حافظه رم تا 128 گیگابایت و حافظه ی داخلی بسیار پرسرعت از نوع PCI Express SSD با ظرفیت شگفت انگیز 1.2 ترابایت اشاره کرد که البته انتخاب همه ی این موارد قیمت دستگاه را چندین هزار دلار افزایش خواهد داد.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی رسمی معرفی این محصول زیبا و اعجاب انگیز را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    تو منبعی که ذکر کردید،هیچ حرفی از قیمت بالاترین حالت ممکن زده نشده
    یه میلیون دلار رو از کجا آوردین شما!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی