ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی خودرو یار ۲؛ اپلیکیشنی برای استعلام خلافی و آموزش تعمیرات خودرو

صبح هنگام پشت فرمان اتومبیل می نشینید تا عازم محل کارتان شوید، اما هر چه سوئیچ را می چرخانید موتور استارت نمی خورد. چه اتفاقی افتاده؟ مشکل از چیست؟ اگر از رانندگی فقط فشردن گاز و ترمز را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

صبح هنگام پشت فرمان اتومبیل می نشینید تا عازم محل کارتان شوید، اما هر چه سوئیچ را می چرخانید موتور استارت نمی خورد. چه اتفاقی افتاده؟ مشکل از چیست؟ اگر از رانندگی فقط فشردن گاز و ترمز را یاد گرفته باشید، احتمالا برای رفع مشکلاتی که می توانند خیلی ساده حل شوند مجبور به احضار تعمیرکار و پرداخت هزینه می شوید.

اما کسی که پشت فرمان می نشیند، باید حداقل از پس رفع عیب های ساده و ابتدایی ماشین بر بیاید. اپلیکیشن خودرو یار ۲ می تواند ابزار آموزشی خوبی برای آشنایی با مشکلات خودرو و رفع آن ها به حساب بیاید.

تیم سرندیپ که با انتشار اپ خودرو یار ۱ به شهرت خوبی در میان کاربران ایرانی اندروید رسید، در خودرو یار ۲ امکانات و اطلاعات نسخه پیشین خود را ارتقاء داده و حالا در قالبی کامل تر به تلفن های هوشمند پا گذاشته است.

1-w600

خودرو یار ۲ می تواند در حکم یک دستیار هوشمند برای رانندگی و نگهداری از خودرویتان باشد. با این اپلیکیشن می توانید برای چک کردن روغن، باتری، موتور و ... خودرویتان یادآور بگذارید، هزینه های تعمیر خودرو را ثبت کنید و حساب خرج هایی که برای نگهداری آن انجام می دهید را داشته باشید.

به غیر از نگهداری و مدیریت هزینه های خودرو، نمایش جدول به روز نرخ تخلفات، استعلام خلافی خودرو و پرداخت پیامکی و اینترنتی آن هم از دیگر امکانات این اپلیکیشن محسوب می شوند.

اما بدون شک یکی از پر استفاده ترین بخش های خودرو یار ۲، بخش مکانیک آن است؛ راهنمایی نسبتا کامل برای عیب یابی و رفع مشکلاتی که افراد غیر متخصص هم بتوانند از پس شان برآیند.

اطلاعات این بخش نسبت به نسخه پیشین اپلیکیشن کامل تر شده و ضمنا جستجوگر آن حالا نتایج مرتبط را با دقت بهتری برایتان پیدا می کند، با این وجود خلاء نبود آموزش تصویری در این قسمت به وضوح احساس می شود.

2-w600

یکی از تغییرات مفید خودرو یار ۲ نسبت به نسخه پیشین، ظاهر جدید رابط کاربریست. رابط کاربری قدیمی و سیاه رنگ خودرو یار ۱ در این نسخه جایش را به محیطی مدرن با رنگ های روشن داده و تیم توسعه دهنده همه چیز را از نو طراحی کرده است.

با این حال فونت به کار رفته در اپ، ساختاربندی، طراحی و انیمیشن های تعویض منوها می توانستند بهتر از وضعیت کنونی باشند؛ آن هم برای اپلیکیشنی که حق اشتراک های قابل توجهی برای ادامه استفاده از شما دریافت می کند.

خودرویار ۲ را می توانید برای مدت محدودی به طور رایگان استفاده کنید، اما پس از گذشت یک دوره زمانی مشخص باید برای ادامه استفاده حق اشتراک های ماهیانه یا سالیانه بپردازید. با توجه به امکانات خوب اپ مثل پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات، مدیریت چند خودرو و امکانات مدیریتی و آموزشی که به آن ها اشاره کردیم، پرداخت حق اشتراک چیزی نیست که بابتش از توسعه دهنده شکایت داشته باشید.

اما بهتر است که توسعه دهندگان خودرویار ۲ در عین گرفتن حق اشتراک، از نظر ظاهری هم به فکر ارتقای اپلیکیشن خود باشند و با احترام به کاربر و به روز رسانی اپ، از این رابط کاربری خشک و آماتور فعلی فاصله بگیرند.

با وجود کم و کاستی ها اما نمی توان کتمان کرد که خودرو یار ۲ می تواند دستیار خوب و کارآمدی برای مدیریت امور رانندگی کاربران ایرانی محسوب شود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

خودرو یار 2

خودرو یار 2

سازنده: سرندیپ قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HassanBarlak
    HassanBarlak | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    کاش این برنامه را در گوگل پلی هم بذارین

مطالب پیشنهادی