ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه میت 9 ساخت لایکا
تکنولوژی

موبایل های Mate 9 و Mate S2 هوآوی مجهز به دوربین دوگانه لایکا خواهند بود

هرچه به انتهای سال جاری میلادی نزدیک می شویم، انتظارها برای رونمایی از دو محصول جدید کمپانی هوآوی، یعنی Mate 9 و Mate S2 بیشتر و بیشتر می شود. بعد از آن که چند روز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

هرچه به انتهای سال جاری میلادی نزدیک می شویم، انتظارها برای رونمایی از دو محصول جدید کمپانی هوآوی، یعنی Mate 9 و Mate S2 بیشتر و بیشتر می شود. بعد از آن که چند روز پیش رندرهایی واضح Mate 9 در فضای اینترنت منتشر شد، حالا شاهد انتشار اخبار جدیدی در خصوص دوربین اصلی این محصول هستیم.

طبق شنیده های تازه، این تلفن هوشمند قرار است با دوربین دوگانه ساخت کمپانی لایکا روانه بازار شود. البته این اولین بار نیست که شاهد قرار گرفتن نام لایکا در بدنه پشتی موبایلی از هوآوی هستیم، اما دوربین دوگانه پرچمداران ابتدای سال این شرکت در اصل ساخت خود لایکا نبود.

با آن که نام لایکا انتظارات ما را در خصوص عملکرد دوربین هوآوی P9 و P9 پلاس بالا برده بود، اما تجربه کار با این دو موبایل نشان داد که در عمل تفاوت چشمگیری نسبت به محصولات قبلی ایجاد نشده است. حالا به نظر می رسد دومین همکاری این دو شرکت قرار است تجربه ای متفاوت را رقم بزند.

اینطور که پیداست، لایکا قرار است سنسورهای دوگانه دوربین میت ۹ را مجهز به لرزشگیر اپتیکال، فوکوس لیزری و حتی زوم آنالوگ نماید. ضمن این که گفته شده همکاری دو کمپانی شامل سنسور دوربین اصلی موبایل میت S2 هم خواهد شد، گرچه بعید است قابلیت های ویژه در نظر گرفته شده برای دوربین میت ۹، در این موبایل نیز دیده شود.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، به احتمال فراوان هوآوی دو تلفن هوشمند تازه خود را پیش از پایان سال 2016 روانه بازار خواهد کرد. از چیپست کایرین 960 و رم 6 گیگابایتی به عنوان بارزترین ویژگی های Mate 9 نام برده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza
    reza | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    پردازنده ی کایرین 950 اس هفت اج سامسونگ رو قورت داد دیگه وای به حال کایرین 960 کی میخاد جلوشو بگیره؟؟؟

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    این یعنی طراحی شکل ظاحری قسمت بیرونی دوربین هم زیبا خواهد بود . مثل پی ۹

    هواوی تو عالی هستی

  • ناصر
    ناصر | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    حالم از هواوی به هم میخوره

  • farzad37j
    farzad37j | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    يا خدا.چي داره مياد؟غول نمياد بلكه داره ارباب پرچمداران گوشيها مياد

مطالب پیشنهادی