ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فردا از بازسازی Red Dead Redemption رونمایی خواهد شد [شایعه]

با وجود این که بازیکن های زیادی به انتظار قسمت سوم فرنچایز Red Dead نشسته اند، گزارشات نشان می دهند راک استار برنامه های متفاوتی خواهد داشت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

با وجود این که بازیکن های زیادی به انتظار قسمت سوم فرنچایز Red Dead نشسته اند، گزارشات نشان می دهند راک استار برنامه های متفاوتی خواهد داشت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی وب سایت کره ای Gamefocus، این کمپانی می خواهد طی همین هفته از بازسازی Red Dead Redemption برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی رونمایی کند.

جالب اینجاست آن ها افزوده اند که بازی برای این منطقه بومی سازی شده است. با توجه به این که کره جنوبی ها ساعات زیادی از وقت خود را پای عناوین رایانه ای می گذارند، بنابراین طبیعی است راک استار چنین تصمیمی گرفته باشد. بد نیست بدانید بازی اصلی که سال 2010 انتشار یافت، تنها زیرنویسی کره ای داشت.

همچنین Gamefocus گفته خبری از ورژن اکس باکس وان برای این منطقه نخواهد بود که باز هم به خاطر فروش ضعیف پلتفرم ردموندی ها، منطقی است. چون تحریریه های این وب سایت کره ای از معرفی ریمستر Red Dead Redemption طی همین هفته خبر داده اند، می توانیم امیدوار باشیم که فردا و با برگزاری رویداد پلی استیشن میتینگ راک استار ساخته اش را معرفی کند.

RDR
گزارشات Gamefocus نشان می دهند ریمستر این عنوان نیمه ابتدایی 2017 به انتشار می رسد. خود راک استار هم چند ماه پیش گفته بود که تصمیم ندارد 2016 بازی را منتشر کند.

با وجود این که پیشتر هم شایعاتی پیرامون بازی به دست رسیده بود و تمام حرف های Gamefocus منطقی به نظر می رسند، ولی همچنان چندین مسئله مبهم ذهن بازیکن ها را به خود درگیر کرده است؛ اگر راک استار می خواسته بازسازی این عنوان را به انتشار برساند، چرا Red Dead Redemption را با استفاده از قابلیت Backward Compatibility به اکس باکس وان آورد؟

استودیوهایی که خواهان ریمستر ساخته های نسل هفتمی خود هستند، معمولا چنین کاری را انجام نمی دهند. جدا از این که پلی استیشن میتینگ رویداد فوق العاده مهمی برای ژاپنی ها بوده و آن ها برای نخستین بار می خواهند پلی استیشن نئو را به نمایش بگذارند. طبیعتا وجود ریمستر Red Dead Redemption چندان نمی تواند قدرت های این پلتفرم را نشان داده یا مردم را به خریدش ترغیب کند.

شاید هم راک استار کنار این بازی از قسمت سوم فرنچایز Red Dead رونمایی خواهد کرد. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. همان طور که پیشتر گفتیم، فردا و راس ساعت 23:30 به وقت تهران، سونی رویداد پلی استیشن میتینگ را برگزار می کند. با توجه به گزارشاتی که تاکنون به دست رسیده باید منتظر پلی استیشن نئو و پلی استیشن 4 اسلیم باشیم. شایعاتی هم از وجود پلی استیشن ویتای جدید خبر می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی