ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل وکتور از آیمن
تکنولوژی

معرفی موبایل Victor از کمپانی iMan با بدنه ای از فلز مایع

کمپانی «آیمَن» (iMan) یکی دیگر از ده ها برند موبایل در کشور چین است که به طور قطع بیشتر شما تا به حال نام آن را نشنیده اید. اما این کمپانی تا امروز چند مدل مختلف ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

کمپانی «آیمَن» (iMan) یکی دیگر از ده ها برند موبایل در کشور چین است که به طور قطع بیشتر شما تا به حال نام آن را نشنیده اید. اما این کمپانی تا امروز چند مدل مختلف از تلفن های هوشمند جان سخت خود را با طراحی های منحصر به فرد روانه بازار کرده است. ویکتور (Victor) جدیدترین محصول آیمن نیز از همین فرمول پیروی می کند.

محصول فوق موفق شده گواهی نامه IP67 را در مقاومت برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد، گرچه ویژگی جذاب آن نه این مقاومت، بلکه طراحی منحصر به فرد و ظاهر خاصش است. بدنه وکتور طراحی نسبتاً نامعمولی دارد و فریم اصلی آن از جنس فلز مایع ساخته شده. پوشش بدنه پشتی که طرحی چرم مانند دارد نیز به تمایز آن افزوده است.

iMan-Victor_6

در سمت راست بدنه محصول جدید آیمن دو دکمه تعبیه شده که بر حسب ادعای سازنده، یکی از آنها توسط کاربر قابل برنامه ریزی است و دیگری نیز برای درخواست کمک اضطراری (SOS) به کار خواهد آمد.

در زیر این بدنه خاص شاهد استفاده از چیپ مجتمع ۱۰ هسته ای  Helio P10 ساخت مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. نمایشگر مقاوم این تلفن همراه نیز ۵ اینچی بوده و دوربین پشتی آن از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی برخوردار است.

iMan-Victor_5

محل جایگیری دوربین پشتی، فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت و قاب در بر گیرنده آنها در موبایل ویکتور، تا حدودی ما را به یاد محصولات لوکس کمپانی ورتو می اندازد.

اسمارت فون تازه کمپانی آیمن از انتهای ماه جاری میلادی و با قیمت 249 دلار در کشور چین قابل تهیه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    از روبرو خیلی شبه سونی اریکسون ویواز میمونی

  • Red
    Red | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    یه سوال مگه فلز مایع سرطان زا نی؟؟؟

  • مصیب ص.
    مصیب ص. | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    سیستم عاملش چیه ؟
    باطری ؟
    رزولیشن صفحه ؟

مطالب پیشنهادی