ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی ویدیوی رمزآلود جدیدی منتشر کرد؛ آیا Desire 10 Pro در راه است؟

ده ها تلفن همراه هوشمند توسط شرقی ها و غربی ها در نمایشگاه IFA 2016 برلین معرفی شدند و امروز و فردا نیز در انتظار معرفی اسمارت فون های جدید ال جی و اپل نشسته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

ده ها تلفن همراه هوشمند توسط شرقی ها و غربی ها در نمایشگاه IFA 2016 برلین معرفی شدند و امروز و فردا نیز در انتظار معرفی اسمارت فون های جدید ال جی و اپل نشسته ایم. اچ تی سی هم با وجود اینکه One A9s را در IFA 2016 به نمایش گذاشت اما هنوز یک موبایل معرفی نشده دیگر دارد.

هفته گذشته اکانت توییتر HTC ویدیویی منتشر کرد که به وضوح می توان در آن تلفن همراهی با مشخصات لو رفته از Desire 10 Pro را مشاهده کرد. امروز نیز ویدیوی رمزآلود دیگری منتشر شده که در آن عدد 150 دیده می شود.

گفته می شود که HTC Desire 10 Pro تلفن همراه قدرتمندی است که به اسنپدراگون 820 و نمایشگر 5.1 اینچی Quad HD (با رزولوشن 2560 در 1440) مجهز شده. سنسور اثر انگشت، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه نیز انتظار می رود که این دستگاه را بسیار درخور توجه جلوه دهند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسل خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که در مراسم دو هفته آینده در تاریخ 20 سپتامبر برابر با 30 شهریور شاهد رونمایی از چه تلفن هایی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    برند اچ تی سی یکی از با اصالتترین و گوشیهای این کمپانی نیز با کیفیتترین گوشیهاست.من خودم one m8 دارم و همیشه از کار کردن با گوشیهای HTC خسته نمیشم و نهایت لذت رو میبرم،کیفیت،زیبایی،دوام،به روزرسانی،رابط کاربری روان،ودر آخر اصالت مشخصه های کمپانی HTC میباشد،با تشکر.

مطالب پیشنهادی