ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی به زودی از Redmi 4 رونمایی خواهد کرد

در حالی که تنها ده روز از رونمایی Redmi Note 4 می گذرد، تلفن هوشمند Redmi 4 هم گواهی های مخابراتی مربوطه را از سازمان TENAA در چین دریافت کرده و بر همین اساس می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

در حالی که تنها ده روز از رونمایی Redmi Note 4 می گذرد، تلفن هوشمند Redmi 4 هم گواهی های مخابراتی مربوطه را از سازمان TENAA در چین دریافت کرده و بر همین اساس می توان گفت به زودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

در گواهی چینی یک نسخه ی نقره ای رنگ از ردمی 4 را مشاهده می کنیم که با شماره مدل 201606 از آن یاد شده است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، ردمی 4 یک نسخه ی ارزان قیمت تر از مدل Note به حساب می آید و از امکاناتی مثل چیپست 1.8 هسته ای Helio P10 مدیاتک یا اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت حافظه ی رم، 32 گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و دوربین های 13 و 8 مگاپیسلی بهره می برد.

علاوه بر این باید اشاره کنیم که در برخی شایعات به وجود فرستنده مادون قرمز و حسگر اثر انگشت هم در این تلفن هوشمند اشاره شده است، اما به سختی می توان در مورد صحت چنین اطلاعاتی اظهار نظر کرد.

اینکه تلفن هوشمند جدید به اندروید مارشملو مجهز باشد یا نوقا (بررسی دیجیاتو) هم از آن جزئیاتی است که تا رونمایی از محصول نمی توان در موردش نظر داد، اما حداقل می دانیم که این تلفن هوشمند اقتصادی با قیمت حدود 105 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • meysam
    meysam | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    شیائومی باید یه فکری برای دکمه های ناوبریش بکنه خیلی کوچیکن و کم نور

مطالب پیشنهادی