ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا ابتدا قرار بود به نمایشگری مستطیلی مجهز باشد

اگرچه Moto 360 موتورولا اولین ساعت هوشمندی بود که از بدنه گرد بهره می برد و از نظر طراحی، تفاوت های زیادی با ساعت های هوشمند ال جی و سامسونگ در آن زمان داشت اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اگرچه Moto 360 موتورولا اولین ساعت هوشمندی بود که از بدنه گرد بهره می برد و از نظر طراحی، تفاوت های زیادی با ساعت های هوشمند ال جی و سامسونگ در آن زمان داشت اما موتورولا در ابتدا قصد داشته همچون دیگر همتایان خود، به استفاده از نمایشگری مربعی شکل روی آورد. در واقع نمایشگر مربع شکل شباهت بیشتری به نمایشگرهای موبایل دارد و مشکلی در نمایش محتوا و متون نیز به وجود نمی آورد.

بنابراین بسیاری از سازندگان موبایل های هوشمند از همان ابتدا تصمیم گرفتند از نمایشگرهایی استفاده کنند که تا حد امکان، بیشترین شباهت را به نمایشگرهای معمولی اسمارت فون ها داشته باشد. اما در هر حال، مشخص است که موتورولا نظر خود را عوض کرد و به طراحی دایره ای شکل روی آورد؛ چرا که اخیراً تصاویری قدیمی از نسخه آزمایشی ساعت Moto 360 منتشر شده که تفاوت های زیادی با نسخه نهایی این ساعت هوشمند دارد.

گذشته از نمایشگر مربعی شکل، یکی از نکاتی که در نسخه آزمایشی Moto 360 بسیار جلب توجه می کند، استفاده از پورت شارژ مایکرو USB به جای روش القای مغناطیسی است که روی نسخه نهایی ساعت موتورولا جای گرفت.

در مجموع ساعت های گرد مانند Moto 360 موتورولا نوعی ظرافت و زیبایی خاص دارند که معمولاً شاهد آن در ساعت های مربعی یا مستطیل شکل نیستیم؛ زیبایی و ظرافتی که حتی در ساعت هوشمند هوآوی هم به چشم می خورد.

Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port1-w600 Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port4-w600 Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port3-w600 Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدیار
    مهدیار | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    اونجوری که نمیشدmoto 360

  • حسن
    حسن | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    فک نکنم واقعی باشه ‌‌... صفحه اش شبیه ساعت های طرح اصل و بی کیفیت و ارزون هاست

مطالب پیشنهادی