ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان عرضه آیفون 7 و 7 پلاس را به سراسر جهان آغاز نموده است [شایعه]

انتظار برای معرفی نسل بعدی موبایل های آیفون های اپل دیگر تقریباً به پایان رسیده و انتظار می رود اهالی کوپرتینو روز آینده در ساعت 21:30 به وقت ایران طی مراسمی از آیفون 7 و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

انتظار برای معرفی نسل بعدی موبایل های آیفون های اپل دیگر تقریباً به پایان رسیده و انتظار می رود اهالی کوپرتینو روز آینده در ساعت 21:30 به وقت ایران طی مراسمی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کند. در 24 ساعت گذشته نیز اطلاعات زیادی درباره این دو موبایل هوشمند منتشر شده و گفته می شود باید منتظر دستگاه هایی با قابلیت فیلمبرداری 4K با 60 فریم باشیم.

در حالی که تیم کوک و فیل شیلر خود را برای نطق اصلی رویداد فردا آماده می کنند، منابع چینی گفته اند که فاکسکان روند عرضه آیفون های جدید به سراسر جهان را آغاز نموده است. وب سایت چینی ITHome گزارش کرده که در حال حاضر 370 هزار واحد از موبایل های جدید از خاک ژنگژو خارج شده و در حال ارسال به کشورهایی چون انگلیس، هلند، ایتالیا و ایالات متحده هستند.

اگر تاریخ یکبار دیگر تکرار شود، باید انتظار داشت که فروش آیفون 7 در هفته نخست به راحتی از مرز 10 میلیون واحد عبور کند؛ بنابراین این 370 هزار واحد دستگاه که گفته می شود وزنی معادل 200 تن دارند، تنها بخش کوچکی از محموله هایی هستند که فاکسکان باید طی هفته آتی به سراسر جهان بفرستد.

اگرچه پیش از این تحلیلگران بارها اشاره کرده اند که آیفون 7 محصولی ترغیب کننده برای خریداران نخواهد بود، اما شایعات اخیر حاکی از مشخصاتی بوده اند که احتمالاً طرفداران دوآتشه اهالی کوپرتینو را راضی خواهد کرد. اگرچه طراحی آیفون 7 و 7 پلاس تفاوت چندان فاحشی با مدل های قبلی ندارد، اما انتظار می رود شاهد استفاده از مشخصات سخت افزاری بهتری نسبت به سابق باشیم.

علاوه بر این گفته می شود اپل قابلیت مقاومت در برابر آب را نیز برای آیفون های جدید در نظر گرفته و باید منتظر رنگ تیره جدیدی به جای «خاکستری فضایی» باشیم. ناگفته نماند که اتفاقات ناگوار مربوط به گلکسی نوت 7 در چند وقت اخیر نیز سبب شده تا برخی از طرفداران دیوایس های فبلت، چشم امید خود را به آیفون 7 پلاس بدوزند. در هر صورت شکی نیست که زیان اخیر سامسونگ به نفع اپل تمام خواهد شد، اما باید دید که این مسئله تا چه حد روی نبرد میان کره ای ها و ساکنین کوپرتینو تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    دیگه دنیای گوشی های موبایل جذابیت گذشته رو نداره

  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    بااینکه از گلکسی ها بدم میاد اما به هیچ وجه دلم نمیخواد یه شرکت سازنده موبایلای اندروید جلوی اپل اسباب بازی ساز شکست بخوره.

  • Sobhan
    Sobhan | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    وای چه خبر مهمی
    مرسی دیجیاتو جون که گفتی
    نمیگفتی من میمُردم

مطالب پیشنهادی