ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین پهپاد اقتصادی و تاشوی DJI با نام Mavic در راه است

شرکت DJI مدتی پیش نام تجاری Mavic را به ثبت رسانده بود و بر همین اساس بسیاری کنجاو بودند بدانند که محصول جدید این تولید کننده ی معتبر پهپاد چه خواهد بود. حالا تصاویری منتشر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شرکت DJI مدتی پیش نام تجاری Mavic را به ثبت رسانده بود و بر همین اساس بسیاری کنجاو بودند بدانند که محصول جدید این تولید کننده ی معتبر پهپاد چه خواهد بود.

حالا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد Mavic، یک پهپاد نه چندان گران قیمت، اما بسیار کوچک و قابل جمع شدن خواهد بود.

بر اساس این تصاویر پهپاد جدید به شکلی طراحی شده که بازوها و پره های دستگاه به داخل بدنه جمع خواهند شد تا حمل و نقل Mavic به ساده ترین شکل میسر باشد.

dji-foldable-drone-mavic-639x377

علاوه بر این گفته می شود که سازنده یک دوربین 4K مجهز به لرزشگیر 2 محوره برای دستگاه در نظر گرفته و از دیگر امکانات جذاب محصول نیز می توان به ریموت کنترل اندرویدی با LCD اشاره کرد.

با توجه به خصوصیات دستگاه، می توان گفت DJI سرانجام قصد دارد یک پهپاد در رده ی اقتصادی عرضه کند که جامعه ی مخاطب آن کاربران علاقه مند به شروع استفاده از پهپاد ها خواهند بود.

Yuneec پیش از این پهپاد Breeze را به عنوان محصولی با تمرکز بر ثبت عکس های سلفی و قیمت 500 دلار به بازار عرضه کرده بود و حالا می توان گفت DJI هم Mavic را به عنوان رقیب این محصول روانه ی بازار خواهد کرد.

بر اساس شایعات GoPro هم قصد دارد یک پهپاد تاشو به نام Karma در آخرین روزهای شهریور رونمایی کند، در نتیجه گفته می شود DJI تصمیم گرفته پیش دستی کند و در تاریخ 25 شهریور از Mavic رونمایی به عمل آورد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که نمایشگاه Photokina هم در تاریخ 30 شهریور در آلمان برگزار می شود که به محصولات حوزه ی تصویربرداری اختصاص دارد، در نتیجه انتظار می رود به زودی شاهد باشیم شرکت چینی پهپاد Mavic را در این محل به نمایش گذاشته و به فاصله ی کوتاهی پس از رونمایی، شاهد عملکرد آن در دنیای واقعی نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی