ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با معرفی آیفون 7 بالاخره از مدل 16 گیگابایتی دست کشید

امروز با آیفون 7 مواردی مختلفی رونمایی شدند؛ دوربین دوگانه، iOS 10 و حذف جک هدفون. اما یک اتفاق مهم دیگر هم افتاد: اپل آیفون جدیدش را در مدل های 32، 128 و 256 گیگابایتی ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۵

امروز با آیفون 7 مواردی مختلفی رونمایی شدند؛ دوربین دوگانه، iOS 10 و حذف جک هدفون. اما یک اتفاق مهم دیگر هم افتاد: اپل آیفون جدیدش را در مدل های 32، 128 و 256 گیگابایتی معرفی کرد و بالاخره از مدل 16 گیگابایتی دست کشید. قسمت خوبش اینجاست که دیگر مجبور نیستید به خاطر بودجه کم، مدل 16 گیگابایتی را تهیه کنید و چند وقت بعد هم مدام با خطای کمبود حافظه مواجه شوید.

مدل پایه آیفون 7 دارای 32 گیگابایت حافظه است. البته مدل های قبلی همچنان با حافظه 16 گیگابایتی به فروش خواهند رسید اما به نظر می رسد دیگر شاهد تولید آیفون جدیدی با حافظه 16 گیگابایتی نخواهیم بود. شرکت های دیگر مدت ها است که به سراغ این حافظه کم نمی روند؛ حتی آن هایی که پرچمدارهایشان قابلیت افزایش دارند، مانند ال جی و سامسونگ. اما اپل تا آخرین لحظه در میدان ماند و مقاومت کرد.

تفاوت اپل با بقیه در اینجاست که دیگر شرکت ها، ناگهان تولید موبایل 16 گیگابایتی را قطع کردند اما اپل به تدریج این کار را کرد. ابتدا سعی کرد با سیاست های قیمت گذاری، کاربران را ترغیب به خریدن مدل هایی با حافظه بیشتر کند و فروش مدل 16 گیگابایتی را کاهش دهد؛ سپس آن را از چرخه خارج کند.

اگر همچنان خواهان موبایلی با حافظه 16 گیگابایتی هستید، می توانید به سراغ iPhone SE بروید اما مطمئناً به زودی از این تصمیم خود پشیمان خواهید شد. حافظه 32 گیگابایتی حالا جایگزین 16 گیگابایتی شده و این از رشد حجم اطلاعات و نیاز به فضای بیشتر خبر می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    64 گیگ رو که برداشتن پدر سوخته ها

    • Ghost
      Ghost | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

      خب قیمتش با ۱۲۸ الان یکیه

      • مهرداد علیخانی
        مهرداد علیخانی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

        درسته من حواسم نبود. پس خوبه?????

مطالب پیشنهادی