ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل موزیک اندروید از مرز 10 میلیون دانلود در پلی استور گذر کرد

اپل به خوبی دریافته است که سرویس اپل موزیک برای تبدیل شدن به سردمدار سرویس های استریم موسیقی، به جمعیت عظیم و استقبال کاربران پلتفرم اندروید نیاز دارد. به خاطر همین دلیل بود که اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اپل به خوبی دریافته است که سرویس اپل موزیک برای تبدیل شدن به سردمدار سرویس های استریم موسیقی، به جمعیت عظیم و استقبال کاربران پلتفرم اندروید نیاز دارد. به خاطر همین دلیل بود که اپلیکیشن اندروید اپل موزیک را منتشر کرد تا کاربران سیستم عامل گوگل از طریق پلی استور قادر به نصب آن روی گجت های خود باشند.

یکی دو روز پیش مشخص شد که تعداد مشترکین این سرویس اخیرا از طیف 10-5 میلیون به 20-10 میلیون نفر افزایش یافته است. اگرچه با نگاهی بر این آمار و ارقام نمی توان تخمین درستی از تعداد کاربران این سرویس داشت، اما می توان با اطمینان گفت که تعداد دانلودهای اپل موزیک در پلی استور از مرز 10 میلیون دانلود گذر کرده است.

همانطور که می دانید، استفاده از سرویس اپل موزیک برای کاربران رایگان نیست. حق اشتراک ماهیانه 9.99 دلار است (برای دانشجویان 4.99 دلار) و اگر خواستار استفاده از این سرویس به صورت خانوادگی هستید، می توانید با پرداخت 14.99 دلار در ماه تا شش نفر از مزایای این سرویس استفاده نمایید.

همچنین بد نیست بدانید که اپل اخیرا تصمیم به ارائه کارت های هدیه برای استفاده از اپل موزیک گرفته تا کاربران بتوانند با تخفیف بیشتری از این سرویس استفاده کنند. به عنوان مثال برای پرداخت حق اشتراک 99 دلاری، یک کارت هدیه 12 ماهه می تواند هزینه های ماهیانه شما در استفاده از اپل موزیک را به میزان %18 کاهش دهد.

Apple Music

Apple Music

سازنده: .Apple Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 32.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی