ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ نسل ۱ پردازنده ای قوی تر و قیمتی ارزان تر می یابد

شرکت اپل نسل تازه ای از اپل واچ خود را معرفی کرده است. این به آن معناست که نسل قبلی ساعت های هوشمند این شرکت با اندکی کاهش قیمت مواجه خواهد شد. اما این محصول ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۴

شرکت اپل نسل تازه ای از اپل واچ خود را معرفی کرده است. این به آن معناست که نسل قبلی ساعت های هوشمند این شرکت با اندکی کاهش قیمت مواجه خواهد شد. اما این محصول در اتفاقی غیر منتظره نه تنها ارزان تر، بلکه سریع تر نیز خواهد شد. اپل امروز در کنار معرفی نسل دوم اپل واچ یا Apple Watch 2 اعلام کرد اپل واچ نسل یک نیز با یک پردازنده ی دو هسته ایِ سریع تر، به روز رسانی شده و با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه خواهد شد.

ظاهراً ساعت هوشمند نسل قبل شرکت اپل تحت عنوان Apple Watch Series 1 ریبرند می شود. اپل هنوز جزئیات کاملی از سری بازنگری شده ی Apple Watch Series 1 یا اپل واچ نسل یک منتشر نکرده، اما انتظار می رود به زودی اطلاعات بسیار بیشتری در مورد مدل های در دسترس و قیمت های آنها کسب کنیم.

گفتنی است قیمت اپل واچ نسل قبل در زمان عرضه بین ۳۴۹ تا ۱۷ هزار دلار متغیر بود. شرکت اپل در ماه مارس قیمت ساعت کوچک تر و ۳۸ میلیمتری خود را به ۲۹۹ دلار رساند. حالا نیز یعنی سه ماه بعد، باز هم این قیمت را کاهش داده و به ۲۶۹ دلار رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی