ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی هشتمین حمله 2؛ ایستاده در غبار

رویدادهای تاریخی همیشه بستر مناسبی را برای تولید کنندگان فراهم می کنند تا آثار خود را بر پایه آن ها بسازند. صنعت بازی های ویدیویی هم از این قاعده مستثنی نبوده و سالانه شاهد عناوینی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

رویدادهای تاریخی همیشه بستر مناسبی را برای تولید کنندگان فراهم می کنند تا آثار خود را بر پایه آن ها بسازند. صنعت بازی های ویدیویی هم از این قاعده مستثنی نبوده و سالانه شاهد عناوینی هستیم که سعی دارند قسمتی از این جهان را به تصویر بکشند. بتلفیلد 1 را که از یاد نبرده اید؟

با وجود تمام پتانسیل های این رویدادها، متاسفانه تعداد بازی هایی با محوریت جنگ تحمیلی که بتوانند بازیکن ها را از دیدگاه کیفیت ارضا کنند، انگشت شمار هستند. هشتمین حمله یکی از همین آثار است که با قسمت دوم خود می خواهد بازیکن ها بار دیگر به مبارزه با عراقی ها بفرستد.

هشتمین حمله 2 - بازی موبایل

همان کات سین ابتدایی کافی بود تا اتمسفر هشتمین حمله 2 بتواند مخاطب را جذب خود کند. استفاده هوشمندانه از روایتی کامیک گونه، بیان دیالوگی با لهجه مناسب و اتفاقات احساسی همگی موجب شده اند تا بازیکن از ثانیه های اولیه خود را در میدان نبرد پیدا کند.

هشتمین حمله 2 نقش سربازی را به شما می دهد که باید پشت سنگرها به مبارزه با عراقی ها بپردازد. گیم پلی قسمت دوم تفاوت چندانی با عنوان پیشین نداشته و استودیو پاپاتا بیشتر سعی کرده تا روی بهبود المان های ساخته خود تمرکز نماید. بنابراین بار دیگر باید دشمن ها را هدف قرار داده و از بین ببرید.

هشتمین حمله
می توانید از نیروهای پشتیبانی هم کمک بگیرید.

چگونگی حمله هم همانند گذشته است؛ در چندین موج عراقی ها به بازیکن هجوم آورده و هر چه بیشتر دوام بیاورید، تجهیزات نظامی آن ها قدرتمند تر می شوند. یکی از بهبودهایی بازی نسبت به قسمت قبلی را می توانیم به نام دشمنان گوناگون بزنیم که خوشبختانه به خاطر هوش مصنوعی مناسب، بازیکن را به چالش می کشند.

نگران چیزی هم نباشید، با تعداد مناسب اسلحه های هشتمین حمله 2 و کارایی متفاوت آن ها، خرمشهر را به جهنم عراقی ها تبدیل خواهید کرد. البته با وجود تمام المان های مثبت گیم پلی، نکته ای بسیار عجیب توانست چشم ما را بگیرد. اگر به پای عراقی ها شلیک کنید، آن ها زخمی نخواهند شد. ساده تر بگوییم، تنها باید نیم تنه به بالا را هدف قرار دهید.

هشتمین حمله 2
منتظر هلیکوپتر و تانک های زره ای هم باشید. پیاده نظام ها تنها حکم آرامش قبل از طوفان را دارند.

از دیدگاه گرافیکی شاید همچنان مشکلات قسمت قبلی همانند چهره یکسان دشمن ها یا وجود تنها یک محیط بازیکن ها را نا امید کند، ولی بهبود جزییات گرافیگی و انیمیشن ها موجب خواهند شد تا تجربه ای به مراتب بهتر داشته باشید. جدا از این که صدای شلیک اسلحه ها هم به خوبی حس و حال جنگ را به مخاطب القا می کنند.

برای سخن پایانی باید بگوییم عناوینی همانند هشتمین حمله حکم لنگه کفشی در بیابان را دارند. چون همان طور که پیشتر گفته بودیم، بازی هایی با محوریت جنگ ایران و عراق که بتوانند بازیکن ها را ارضا نمایند، بسیار محدود هستند. اگر دوست دارید تجربه ای حماسی از دلاوری های قهرمانان داخلی داشته باشید، هشتمین حمله 2 را از دست ندهید.

هشتمین حمله 2

هشتمین حمله 2

سازنده: پاپاتا قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 88.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی