ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید شد: آیفون 7 از جک هدفون بی بهره است

اپل بالاخره دقایقی پیش با معرفی آیفون 7 و صحبت پیرامون جک 3.5 میلی متری، جایگزینی آن با پورت لایتنینگ را تایید کرد. در آیفون های نسل جدید دیگر خبری از جک قدیمی 3.5 میلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۹

اپل بالاخره دقایقی پیش با معرفی آیفون 7 و صحبت پیرامون جک 3.5 میلی متری، جایگزینی آن با پورت لایتنینگ را تایید کرد. در آیفون های نسل جدید دیگر خبری از جک قدیمی 3.5 میلی متری نیست و در عوض اِیرپادهای جدید کانکتور لایتنینگ دارند.

البته گزینه دیگری هم وجود دارد که کاربران می توانند از آن بهره بگیرند: اِیرپادهای بی سیم و بلوتوثی.

این اقدام قطعا از نگاه بسیاری خوشایند نیست و کسانی که قصد خرید آیفون جدید را دارند احتمالا به این فکر می کنند که باید قید هدفون های قدیمی اما دوست داشتنی خود را بزنند. اینطور نیست!

همراه با تمامی آیفون ها، یک تبدیل لایتنینگ به 3.5 نیز به رایگان عرضه می شود تا حذف این پورت دلیلی برای پشیمانی از خرید نباشد. گرچه اضافه شدن یک تکه سیم اضافه قطعا حس دلچسبی نخواهد داشت ولی اپل معتقد است که حذف جک 3.5 و جایگزینی آن با پورت لایتنینگ به بهبود کیفیت صوتی کمک خواهد کرد و این تازه شروع راه است.

به جز اپل، کمپانی های دیگری نیز از محصولات خود رونمایی کرده اند که از ویژگی جدید آیفون 7 پشتیبانی می کند. برای مثال، شرکت JBL ابزارهای صوتی خود را مجهز به کانکتور لایتنینگ ساخته و بیتس هم که حالا بخشی از اپل به حساب می آید، با تمرکز بر این مسئله، خط تولید جدیدی راه انداخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farzad37j
    farzad37j | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    نميدونم كار درستيه يا نه ولي هزينه گزافي روي دوش كاربرا ميزاره.صد در صد متمعنم

مطالب پیشنهادی