ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت Mi Note 2 شیائومی احتمالاً به نمایشگر حساس به فشار مجهز باشد

تا به امروز شایعات زیادی درباره فبلت پرچمدار Mi Note 2 شیائومی به گوش رسیده است که البته نمی توان به همه آنها استناد کرد. اما اخیراً تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

تا به امروز شایعات زیادی درباره فبلت پرچمدار Mi Note 2 شیائومی به گوش رسیده است که البته نمی توان به همه آنها استناد کرد. اما اخیراً تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که بنابر آنها، باید منتظر قابلیت لمس سه بعدی در موبایل Mi Note 2 چینی ها باشیم.

به تازگی بسیاری از دارندگان موبایل های شیائومی متوجه شده اند که با وجود عدم پشتیبانی سخت افزاری از لمس سه بعدی، دستگاه هایشان از این قابلیت پشتیبانی می کند؛ مسئله ای که نشان می دهد باید بزودی شاهد عرضه موبایلی به همراه نمایشگر حساس به فشار از سوی شیائومی باشیم. همانطور که می توان در تصاویر دید، قابلیت لمس سه بعدی به شکلی پنهانی در سیستم قرار گرفته و همین مسئله سبب شده کاربران کنجکاو شوند که کدام دستگاه شیائومی قرار است از این قابلیت منحصر به فرد پشتیبانی کند.

Xiaomi-3D-Touch-leak_1-w600

در حال حاضر، تنها موبایل هایی که ممکن است از لمس سه بعدی پشتیبانی کنند، اسمارت فون های Mi 5S و Mi Note 2 هستند که شایعات مختلفی درباره هریک به گوش رسیده است. با این همه اطلاعات موجود در رابطه با Mi 5S بسیار محدود است و حتی نمی دانیم در چه بازه ای از زمان باید منتظر عرضه آن باشیم. از سوی دیگر، گفته می شود Mi Note تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد و اگر گزارش ها حقیقت داشته باشد، بعید نیست که شاهد استفاده از نمایشگر حساس به فشار در این فبلت پرچمدار باشیم.

ناگفته نماند که بنابر شایعات، Mi Note 2 شیائومی به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD یا QHD مجهز شده و در قالب دو مدل مختلف با رم 4 و 6 گیگابایتی به دست مخاطبان خواهد رسید. انتظار می رود این اسمارت فون به همراه چیپست اسنپدراگون 820 یا اسنپدراگون 821 عرضه شود و احتمالاً اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود.

Xiaomi-3D-Touch-leak_2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی