ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقام اول پر فروش ترین تلفن هوشمند در جهان به آیفون 6 اس تعلق دارد

بر اساس گزارش های جدید Kantar و Strategy Analytics، آیفون 6 اس (بررسی دیجیاتو)  پر فروش ترین تلفن هوشمند در جهان به حساب می آید، محصولی که 4.2 درصد از آمار فروش موبایل در جهان را ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

بر اساس گزارش های جدید Kantar و Strategy Analytics، آیفون 6 اس (بررسی دیجیاتو)  پر فروش ترین تلفن هوشمند در جهان به حساب می آید، محصولی که 4.2 درصد از آمار فروش موبایل در جهان را به خود اختصاص داده است. در مقاوم دوم لیست هم آیفون 6 با 2.5 درصد حضور دارد و پس از آن گلکسی اس 7 سامسونگ (بررسی دیجیاتو) مقام سوم را با 2.4 درصد برای خود رقم زده است.

عملکرد آخرین آیفون اپل در برخی کشور ها حتی از این هم بهتر بوده و برای مثال در آمریکا 11 درصد از تلفن های هوشمند به فروش رسیده، آیفون 6 اس بوده اند. همین موضوع در عین حال آمار استفاده از سیستم عامل موبایل اپل را هم بالاتر برده است و موجب شده iOS با 1.2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 31.3 درصد از بازار را در اختیار داشته باشد.

iphonesixS-59

مقاوم دوم فروش در بازار آمریکا با 9 درصد به گلکسی اس 7 تعلق دارد و در مقام سوم نام آیفون SE (بررسی دیجیاتو) به چشم می خورد که 5 درصد از فروش این کشور را به خود اختصاص داده است. در ادامه باز هم با محصولات اپل در این لیست مواجه می شویم و آیفون 6 با 4.1 درصد در رده ی ششم قرار گرفته است، آن هم در حالی که این محصول به پایان دوره ی عرضه ی خود نزدیک می شود و تنها چند ساعت دیگر با رونمایی از موبایل های جدید اپل بازنشسته خواهد شد.

تحلیلگران می گویند اپل با طراحی و عرضه ی آیفون SE به قیمت 399 دلار (که ارزان ترین تلفن هوشمند اپل تاکنون به حساب می آید)، به خوبی موفق شده نظر کاربران جوان تر که توانایی پرداخت قیمت بالا برای خرید پرچمداران ندارند را به سوی خود جلب کرده و موفقیت قابل توجهی برای این محصول رقم زند.

Digiato-iPhoneSE-76

مبنای این این تحلیل آمار 42 درصدی خریدارانی است که «تهیه ی یک تلفن هوشمند با قیمت مناسب» را دلیل انتخاب آیفون SE اعلام کرده اند، در حالی که این رقم برای خریداران آیفون 6 و 6 اس به ترتیب 30 و 23 درصد بوده است. علاوه بر این بد نیست بدانید که 24 درصد از خریداران آیفون SE این محصول را به عنوان نخستین تلفن هوشمند خود تهیه کرده بودند.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که 29 درصد از کاربران آیفون های 6 و 6 اس اعلام کرده اند قصد دارند آیفون 7 را تهیه کنند، محصولی که تنها چند ساعت دیگر به شکل رسمی توسط اپل رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Nami Modarressi
    Nami Modarressi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    من ايفون اس اي دارم و واقعا ازش راضي هستم ، من يه نظري دارم و الته نظر خودم اينكه بايد يه موبايل با صفحه نمايش 4 اينچ و يه دتگاه حدود ده اينچ مثل ايپد داشتم چون هر چه قدر هم كه گوشي ها بزرگ تر بشنود باز هم لذت بازي. و كار كردن و وب گردي توي صفحه بزرگ يه چيز ديگست

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    چی بود که اینقدر فروش هم داشته. من به شدت آیفون 5s و قبل ترش رو قبول داشتم. ولی این مدل های جدید رو به هیچ وجه. امیدوارم آیفون جدید هم زیبا باشه هم قدرتمند.

  • میلاد محمدلو
    میلاد محمدلو | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    صرفا جهت اطلاع نه اپل مال پدرمونه نه سامسونگ

    • ناصر
      ناصر | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

      داداش اپل کجا سامبمب کجا

  • Ghost
    Ghost | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    نوش جونش

مطالب پیشنهادی