ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چند ساعت مانده به رونمایی رسمی از آیفون 7، تصاویر جدیدی از آن به بیرون درز کرد

با وجود آنکه کمتر از پنج ساعت به آغاز کنفرانس اپل برای رونمایی رسمی از آیفون 7 باقی مانده، تصاویری در وبسایت های اینترنتی به بیرون درز کرده که احتمالا طراحی نهایی محصول جدید اپل را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۰

با وجود آنکه کمتر از پنج ساعت به آغاز کنفرانس اپل برای رونمایی رسمی از آیفون 7 باقی مانده، تصاویری در وبسایت های اینترنتی به بیرون درز کرده که احتمالا طراحی نهایی محصول جدید اپل را به نمایش می گذارند.

مطابق این تصاویر به نظر می رسد که آیفون 7 از یک نمایشگر 4.7 اینچی در ساختار خود بهره می برد، لنز دوربین در آن بزرگتر شده و ضمنا فلش این دوربین دارای 4 چراغ LED است.

همانطور که می دانید، آیفون 6s از فلش True Tone بهره می برد که دارای دو LED بیشتر نیست؛ یکی برای ایجاد رنگ های گرم و دیگری برای رنگ های سرد.

اما مطابق تصاویر فاش شده به نظر می رسد که آیفون 7 از همان فلش های True Tone اما این بار مجهز به چهار LED متمایز بهره خواهد برد که مطمئنا در ایجاد خروجی های باکیفیت تر توسط دوربین دستگاه تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

ffojglg-2-w600

مطابق شایعات قبلی، به نظر می رسد که آیفون 7 اولین اسمارت فونی از اپل است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و از استانداردی مشابه استاندارد IPX7 اپل واچ پیروی می کند. مطابق این استاندارد از دستگاه می توان به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب بدون ایجاد هیچ مشکلی استفاده نمود.

با نگاهی به تصاویری که اخیرا فاش شده به نظر می رسد که شایعه ضد آب بودن آیفون 7 صحت داشته باشد، چرا که اپل از یک پوشش پلاستیکی برای محفظه سیم کارت استفاده کرده که به نظر می رسد برای جلوگیری از نفوذ آب به درون دستگاه کاربرد داشته باشد.

اما شاید برجسته ترین نکته ای که در این تصاویر می بینیم، رنگ کاملا مشکی آیفون 7 باشد. به نظر می رسد که اپل در نهایت تصمیم گرفته تا رنگی سیاه تر از Space Grey را در دسترس علاقه مندان به اسمارت فون های آیفون قرار بدهد.

شایعات حاکی از آنند که اپل تا ساعاتی دیگر، از دو رنگ جدید برای آیفون رونمایی خواهد کرد: Dark Black با بدنه ای مات و Piano Black که دارای بدنه ای شفاف و صیقلی است. همچنین پیش بینی ها حاکی از آنند که احتمالا مدل شفاف فقط به حافظه 256 گیگابایت محدود خواهد بود.

در هر صورت چند ساعت بیشتر باقی نمانده تا ببینیم که کدام یک از این شایعات به وقوع می پیوندند. از شما دعوت می کنیم که حتما با پوشش زنده دیجیاتو از این رویداد در ساعت 21:30 امشب همراه باشید.

در ادامه تصاویر تازه به بیرون درز کرده را مشاهده می کنید:

agumgks-2-w600 haqxozu-w600 mrhpo76-2-w600 nsipqxp-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    پنل جلویی آیفون ها همیشه زیبا و شیک بوده, اون هم در اوج سادگی, اما پشتش رو از آیفون 6 به بعد گند زده کلا

  • parsa zarei
    parsa zarei | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی قشنگه

  • ناصر
    ناصر | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    ای کاش دوربینش ساخت سونی بود

  • hossein
    hossein | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    جک هدفون چی شده پس هست یا ن

مطالب پیشنهادی