ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ماژولار LG G5
تکنولوژی

با وجود استقبال ضعیف، ال جی G6 هم از ماژول ها پشتیبانی خواهد کرد

شرکت ال جی به تازگی فبلت V20 را با بدنه ای فلزی روانه بازار کرده است. یکی از نکات قابل توجه در خصوص این موبایل، عدم پشتیبانی آن از ماژول های G5، یا به قول ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

شرکت ال جی به تازگی فبلت V20 را با بدنه ای فلزی روانه بازار کرده است. یکی از نکات قابل توجه در خصوص این موبایل، عدم پشتیبانی آن از ماژول های G5، یا به قول خود ال جی، «دوستان G5» است. اما این حقیقت به معنی کنار گذاشتن چنین ایده ای نیست.

شاید به نظر عده ای این طور برسد که استقبال سرد و ضعیف از پرچمدار امسال کمپانی کره، مدیران را به این جمع بندی رسانده که ایده موبایل ماژولار به این سبک، چندان هم کارآمد نیست.

با این حال کن هونگ (Ken Hong) به عنوان یکی از سخنگویان شرکت کره ای اعلام داشته که چنین گمانه زنی هایی به هیچ وجه صحت ندارد. بنا به گفته او، ال جی ایده اصلی و طراحی کلی فبلت هوشمند V20 را پیش از عرضه G5 نهایی کرده بوده و فرصتی برای تغییر آن به منظور پشتیبانی از ماژول های معرفی شده در دسترس نبود. علاوه بر این، از دیدگاه ال جی یک فبلت گزینه ای چندان مناسب برای موبایلی ماژولار نیست.

هونگ تاکید دارد که پرچمدار سال آینده این شرکت نیز همراه با «دوستان» تازه معرفی می شود و کمپانی کره ای قصد دارد این ایده را در سال آینده تکمیل تر کند.

نتیجه این که از دیدگاه ال جی، ایده موبایل ماژولار هنوز به طور کامل شکست نخورده و می توان با انجام برخی اصلاحات آن را به ترفندی موفق برای افزایش تمایل کاربران به پرچمدار بعدی این شرکت بدل کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی