ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به قطعات داخلی اپل واچ 2 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

Byte نام یک مرکز تعمیر لوازم الکترونیکی در بریتانیاست که پیش از رونمایی به نسل دوم اپل واچ دست یافته و تصاویری از قطعات مختلف این محصول فاش کرده بود. این شرکت حالا اطلاعات بیشتری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۹

Byte نام یک مرکز تعمیر لوازم الکترونیکی در بریتانیاست که پیش از رونمایی به نسل دوم اپل واچ دست یافته و تصاویری از قطعات مختلف این محصول فاش کرده بود. این شرکت حالا اطلاعات بیشتری از اپل واچ بعدی منتشر کرده و ویدیوی مقایسه ی قطعات آن با نسل قبل را در اختیار کاربران قرار داده است.

اندازه گیری های این شرکت نشان می دهد ضخامت نمایشگر اپل واچ بعدی نسبت به نسل اول کاهش یافته اما اندازه ی باتری به شکل محسوسی بزرگتر شده است. طول و عرض نمایشگر نیز از هر طرف 1 سانتی متر افزایش داشته که البته در نهایت آنقدر ها موثر و قابل تشخیص نخواهد بود.

بایت می گوید با وجود اینکه نمایشگر اپل واچ 2 به شکل خارق العاده ای باریک ساخته شده، اما پیشرفته ترین در نوع خود به حساب می آید و از تازه ترین دستیافته های دنیای فناوری بهره می برد. این شرکت با روش سرد کردن شدید نمایشگر، لایه های مختلف آن را از یکدیگر جدا کرده و بر همین اساس می گوید در نسل جدید چیپ NXP NFC با صفحه نمایش یکپارچه شده است تا احتمالاً فضای آن برای قطعات دیگر در نظر گرفته شود.

ضمناً پیشتر مشخص شده بود باتری نسخه ی 42 میلی متری از دومین اپل واچ، 1.28 وات-ساعت قدرت دارد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، می توان گفت اپل واچ 2 به یک باتری با ظرفیت 334 میلی آمپر ساعت مجهز است که از افزایش نزدیک به 36 درصد نسبت به نسل قبل حکایت دارد.

بررسی های بایت همچنین نشان می دهد یک واشر دایره شکل داخل اپل واچ جدید تعبیه شده که احتمالاً می تواند برای افزایش مقاومت دستگاه در برابر آب کاربرد داشته باشد. گفتنی است دومین ساعت هوشمند اپل تا ساعاتی دیگر توسط اپل در کنار آیفون های جدید رونمایی خواهد شد، اما با وجود تمام تغییرات انتظار می رود طراحی ظاهری این محصول هم مثل آیفون های بعدی، با نسل پیشین تفاوت چشمگیری نداشته باشد.

در پایان از شما دعوت می کنیم دو ویدیوی بررسی قطعات داخلی نسل جدید ساعت هوشمند اپل توسط Byte را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی