ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک دیجیاتو به LG V20

سال گذشته شرکت ال جی با ارائه موبایلی کاملاً جدید از خانواده ای تازه متولد شده، محصولی ملقب به V10 را معرفی کرد که از لحاظ مقاومت در برابر شرایط سخت، گواهی های مختلف نظامی را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۶:۰۰

سال گذشته شرکت ال جی با ارایٔه موبایلی کاملاً جدید از خانواده ای تازه متولد شده، محصولی ملقب به V10 را معرفی کرد که از لحاظ مقاومت در برابر شرایط سخت، گواهی های مختلف نظامی را دریافت کرده بود.

دقایقی پیش نسل دوم از همان موبایل با نام V20 در سان فرانسیسکو رونمایی شد؛ موبایلی که گویی تلفیقی موفقیت آمیز از V10 و G5 بوده است. دوربین دوگانه و زبان طراحی را از G5 به ارث برده و نمایشگر دوم آن شما را به یاد V10 می اندازد.

ال جی برای V20 امکانات ویژه ای در نظر گرفته که هنوز در موبایل هوشمند دیگری دیده نشده اند. از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای افزایش چشم گیر کیفیت خروجی صدا گرفته تا دریافت عنوان اولین موبایل جدیدی که نام «نکسوس» بر بدنه اش حک نشده و توانسته نسخه جدید اندروید را برای اولین بار به دست کاربر برساند.

ال جی می خواهد با سرباز جدیدش به مبارزه مستقیم با رقیب هم وطن خود، سامسونگ و کهکشانی هایش برود. اگرچه زمان بندی معرفی V20 از چندین روز پیش انجام شده بود ولی در هر صورت دست روزگار باعث شد تا V20 در بهترین زمان ممکن رونمایی شود؛ در بازه ای که تاکنون بیش از ۳۵ گلکسی نوت ۷ در گوشه و کنار جهان منفجر شده اند و حالا ال جی، در صورتی که بتواند از فرصت فراهم شده بهترین استفاده را ببرد، بیشتر از هر زمان دیگری در برابر هم وطن خود قدرت درخشش دارد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک دیجیاتو به LG V20 را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mahdi. jalali
    mahdi. jalali | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    شعار گلکسی نوت ۷ : اسمارتفونی که به انفجار های بلند پروازانه می اندیشد?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی