ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی اپل از Apple Watch Series 2 رونمایی کرد

همان طور که می دانید کنفرانس رسمی اپل رأس ساعت 9:30 به وقت تهران آغاز شده. اپل در این مراسم از نسل دوم ساعت های هوشمندش پرده برداشت، و جای تعجب ندارد که آن را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۵

همان طور که می دانید کنفرانس رسمی اپل رأس ساعت 9:30 به وقت تهران آغاز شده. اپل در این مراسم از نسل دوم ساعت های هوشمندش پرده برداشت، و جای تعجب ندارد که آن را Apple Watch 2 نامیده است.

این دیوایس بسیار شبیه به نسل قبل است، یعنی صفحه چهارگوش قابل سفارشی سازی دارد که معمولاً بیشتر به نمایش ساعت و اعلان ها می پردازد؛ همچنین طول عمر باتری آن یک روز کامل خواهد بود، ضمن اینکه اهرمک چرخان اپل نیز کنار آن جای گرفته که وظیفه اسکرول کردن یا بزرگنمایی را بر عهده دارد.

اما بزرگ ترین تغییر این محصول نسبت به سری قبلی، بدنه ضد آب جدیدی است که گجت مذکور را حتی در ورزش شنا نیز قابل استفاده می سازد.

طبق گفته اهالی کوپرتینو، اپل واچ سری 2 از GPS داخلی برخوردار است که امکان تعیین موقعیت به صورت مستقل را بدون نیاز به تلفن همراه ممکن می نماید، اما تصمیم این کمپانی مبنی بر عدم تعبیه ارتباط سلولی داخل این دستگاه هنوز پابرجاست.

ظاهراً پردازنده به کار رفته داخل نسل دوم ساعت های هوشمند اپل نیز به روز رسانی شده و S2 نام دارد. طبق اظهارات کمپانی مذکور، این پردازنده دو هسته ای تقریباً 50 درصد سریع تر از نسل قبلیست، ضمن اینکه عملکرد گرافیکی آن نیز به لطف GPU جدیدش، دو برابر بهتر است.

با استفاده از این پردازنده قدرتمند، استفاده از اپلیکیشن ها و جابجایی کلی در رابط کاربری گجت مورد بحث سریع و روان تر از قبل خواهد بود، به ویژه با توجه به اینکه بخش نرم افزاری با سیستم عامل watchOS 3 به روز رسانی شده.

اپل واچ سری 2 از جنس مشابهی برای مدل های پایه و متوسط بهره می گیرد، که به ترتیب از آلومینیوم و فولاد خواهند بود. اما این بار افرادی که قصد دارند هزینه زیادی برای ساعت هوشمند لوکس پرداخت کنند، می توانند مدل سرامیکی سفید آن را تهیه نمایند.

مدل آلومینیومی این اسمارت واچ با قیمت 369 دلار عرضه می شود، و قیمت مدل +Nike نیز همین قدر است، ضمن اینکه مدل اولیه اپل واچ با نام Series 1 مجهز به پردازنده جدید S2 نیز با قیمت 269 دلار موجود خواهد بود.

پیش فروش این دیوایس از تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور ماه) آغاز شده و آپدیت سیستم عامل watchOS 3 نیز از تاریخ 13 سپتامبر (23 شهریور ماه) منتشر می گردد. گفتنی است ارسال مدل های اسپرت و استیل اپل واچ سری 2 پس از عرضه به روز رسانی سیستم عامل مورد بحث آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی