ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل درایو از این پس فایل های تکراری را بهتر مدیریت می کند

بسیاری از کاربران گوگل درایو برای ویرایش فایل های خود آن ها را دانلود کرده و سپس مجددا در فضای ابری بارگذاری می کنند. اگر این کار را به دفعات مکرر انجام بدهید، پس از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

بسیاری از کاربران گوگل درایو برای ویرایش فایل های خود آن ها را دانلود کرده و سپس مجددا در فضای ابری بارگذاری می کنند. اگر این کار را به دفعات مکرر انجام بدهید، پس از مدتی می بینید که از یک فایل در پوشه ای مشخص چندین نسخه تکراری دارید.

برای پیشگیری از این موضوع، گوگل درایو امروز به روز رسانی جدیدی برای نسخه تحت وب خود ارائه کرده که بتوان فایل های تکراری را بهتر از گذشته مدیریت کرد. از این پس وقتی فایل جدیدی را در درایو بارگذاری می کنید، سرویس با تشخیص فایل قدیمی تر فایل جدید را جایگزین آن می کند.

بنابراین دیگر نیازی نیست که برای یافتن جدیدترین ویرایش فایل مورد نظر، به تاریخ و زمان فایل های تکراری و همنام نگاه کنید چرا که درایو خود این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند. این موضوع نه تنها شامل فایل ها، بلکه شامل پوشه های گوگل درایو هم می شود.

البته در صورت تمایل می توانید با فعال کردن گزینه Keep as separate file، از یک فایل یا پوشه چندین نمونه تکراری در حساب کاربری درایو خود هم داشته باشید. قابلیت یادشده امروز برای نسخه تحت وب درایو ارائه شده، اما تا هفته های آینده کاربران نسخه موبایل هم می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی