ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با عرضه دیرهنگام مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 اس، مشتریانش را به سخره می گیرد

کمپانی اپل بعد از معرفی خانواده آیفون 7 طی رویداد شب گذشته خود، قیمت آیفون 6 اس، که یک سال از عرضه آن می گذرد را کاهش داد. تا به اینجای کار هیچ مسئله عجیبی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

کمپانی اپل بعد از معرفی خانواده آیفون 7 طی رویداد شب گذشته خود، قیمت آیفون 6 اس، که یک سال از عرضه آن می گذرد را کاهش داد. تا به اینجای کار هیچ مسئله عجیبی به چشم نمی خورد و عادت داریم که اپل بدین شکل، تجارت فروش موبایل هاش هوشمندش را دنبال کند. اما کمپانی ساکن کوپرتینو اخیراً از مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 اس رونمایی کرده که بسیاری از طرفداران، سال گذشته به دنبال تهیه آن بودند.

برای آن دسته از خوانندگانی که نسبت به مدل های مختلف آیفون 6 اس بی اطلاع هستند باید گفت که این اسمارت فون هیچوقت از مدل 32 گیگابایتی بهره مند نبود و خریداران باید از میان مدل های 16 گیگابایتی و 64 گیگابایتی (که صد دلار نسبت به مدل پایه گران تر بود) یکی را بر می گزیدند.

32gb-iphone-6s-w600

اما حالا اپل بعد از یک سال طرفداران خود را به سخره گرفته و مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 اس را در وب سایت خود قرار داده که هزینه ای معادل 549 دلار روی دست خریداران خواهد گذاشت. این در حالی است که مدل 32 گیگابایتی آیفون 7 برچسب قیمت 649 دلاری را حمل می کند و مدل 16 گیگابایتی آیفون قبلاً چنین قیمتی داشت. در حال حاضر با پرداخت 649 دلار می توان مدل 128 گیگابایتی آیفون 6 اس را نیز خریداری کرد که 200 دلار از قیمت اصلی اش هنگام عرضه کمتر است.

به بیان واضح تر، همانطور که کاربران باید از مدل 32 گیگابایتی آیفون 7 فاصله بگیرند، دلیلی هم برای خرید مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 اس وجود ندارد. مطمئناً 32 گیگابایت حافظه داخلی به مراتب از 16 گیگابایت بیشتر است اما این مقدار هنوز هم برای بسیاری از دارندگان موبایل های هوشمند کافی نخواهد بود.

ضمناً با پرداخت 100 دلار اضافه تر می توان مدل 128 گیگابایتی با چهار برابر حافظه داخلی بیشتر دریافت کرد. در هر حال، مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 اس در حال حاضر در وب سایت اپل قرار گرفته اما هنوز امکان خرید آن مهیا نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    اساس نامه شرکت اپل با شرکت سایپا و ایران خودرو یکیه ?

  • MRG90
    MRG90 | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    فاز چی داشتی تیتر پست رو اینجوری زدی

  • pooriapooria
    pooriapooria | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    دوسته عزیز enasiriشما حقیقت برات تلخه و از واقعیت فرار میکنی ...دیگه همه با سیاست های اپل آشنان...شما هم اگه نظرت راجهبه دیجیاتو این کسی مجبورت نکرده بیای اینجا میتونی همون سایتای همسایه بری

  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵


    این آقا شایان ضیایی مشکل اساسی با برند اپل داره.شایان جان شما در مورد بازی مطلب بنویسی ممنون میشیم اون مطالب بهتره و خارج از تعصب.هرچند خود مانی قاسمی نشون داده در مقام یک سردبیر ضعیف عمل میکنه چون همیشه نظر شخصیشونو بروز میدن و این کار اصلا حرفه ای نیست.
    مانی تو مراسم رونمایی سامسونگ به ماشین لباسشویی گیر داد.مراسم آیفون هم…
    این مدل تیتر نوشتنها فقط و فقط برای جلب مخاطب بیشتر هستش.اما تو سایت زومیت بازدید ها ۱۰ برابر اینجا و نظرات هم خدا عمرشون بدن.این نشان از ضعف سر دبیر و روشی هستش که در پیش گرفتین.هر از چند گاهی طرفدارهای متعصب یک برند را با اشکال مختلف میرنجونین و این باعث میشه به سایت های دیگه برن تا فقط بحث بین مخاطبین باشه تا مخاطبین با نویسنده ها.
    ضعف بیشتر در مطالبی نمود پیدا میکنه که تیتر مطلب رو به گونه ای دیگر ترجمه میکنین.
    فقط و فقط خواننده هاتون بخاطر نارنجی اومدن نه شخص ….
    هر کدومتون به برند خاصی تعصب داشته باشین موقع رونمایی محصول جدید مورد حمله تیترهای سرتاسر کمدی نویسنده های دیجاتو قرار میگیره.
    بنده مثل تمامی کسانی که از دیجیاتو رفتن فقط واسه جناب مانی خانی قاسمی آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم کمی از مطالب مدیریتی که تو سایت قرار میگیره استفاده کنه یا حدالمکان مثل اریکت اشمیت که از گوشی آیفون استفاده میکنه تا نقاط قوت و ضعف سیتم عامل های دیگه و اندروید را پیدا کنه حداقل سری به سایت زومیت بزنه.
    یا حق
    ضمنا امیدوارم بتونین این موضوعو درک کنید تعصب خاصی به برندی ندارم

  • حسین
    حسین | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    داداش خیلی وقته اپل مشتریاشو به سخره گرفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی