ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قیمت انواع آیپد را کاهش داد؛ نمونه های جدید با ظرفیت پایه بیشتر عرضه می شوند

اپل در کنار رونمایی از نسل دوم ساعت های هوشمند تحت عنوان Apple Watch Series 2 و معرفی آیفون 7 و مدل پلاس آن، تغییراتی نیز در سری آیپدهای قدیمی ایجاد کرده. این تغییرات شامل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۴۵

اپل در کنار رونمایی از نسل دوم ساعت های هوشمند تحت عنوان Apple Watch Series 2 و معرفی آیفون 7 و مدل پلاس آن، تغییراتی نیز در سری آیپدهای قدیمی ایجاد کرده. این تغییرات شامل افزایش حداقل فضای ذخیره سازی در آیپد ایر 2 و آیپد مینی 4، و کاهش قیمت مدل های بالای آیپد مینی 2 است.

همچنین وضعیت مشابهی برای آیپد پرو نیز به وجود آمده و تهیه مدل هایی با ظرفیت ذخیره سازی بالاتر، هزینه کمتری را در پی خواهد داشت.

applenewipadpricing

در راستای این تحول، مدل های وای-فای آیپد ایر 2 در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایت، به ترتیب با قیمت های 399 و 499 دلار عرضه می شوند، در حالی که پیش از این مدل های 16 و 64 گیگابایتی آن هزینه ای مشابه فوق داشتند. البته اختلاف قیمت مدل های مجهز به ارتباط سلولی و نمونه های وای-فای هنوز در حد 130 دلار است.

به علاوه، آیپد مینی 4 نیز در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایتی به قیمت مشابه 399 و 499 دلاری عرضه می شود، و بنابراین شاهد کاهش 100 دلاری برای مدل 128 گیگابایتی هستیم.

گفتنی است مدل 32 گیگابایتی آیپد مینی 2 نیز اکنون به قیمت 269 دلار به فروش می رسد، که هزینه ای مشابه با مدل 16 دلاری قبلی دارد.

همچنین مدل 256 گیگابایتی آیپد پرو 12.9 اینچی وای-فای نیز با 100 دلار کاهش، اکنون به مبلغ 999 دلار عرضه می شود، و دیگر مدل های این دستگاه نیز کاهش قیمت را تجربه کرده اند.

لازم به ذکر است قیمت های جدید تبلت های اپل از هم اکنون معتبر بوده و در خریدهای جدید از فروشگاه آنلاین اپل استور یا مراکز خرده فروشی اعمال می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی