ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طعنه تبلیغاتی موتورولا به مشکل انفجار باتری های گلکسی نوت 7

اگرچه مدت نسبتاً زیادی از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری واحدهای فروخته شده گلکسی نوت 7 می گذرد، اما تیم تبلیغات موتورولا بالاخره این نتیجه رسیده که از سرنوشت شرم آور فبلت پرچمدار اخیر کره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

اگرچه مدت نسبتاً زیادی از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری واحدهای فروخته شده گلکسی نوت 7 می گذرد، اما تیم تبلیغات موتورولا بالاخره این نتیجه رسیده که از سرنوشت شرم آور فبلت پرچمدار اخیر کره ای ها می تواند به نفع خود استفاده کند.

این کمپانی که یکی از زیرمجموعه های لنوو به شمار می رود، اخیراً تصویر جدیدی از موبایل Moto Z Force خود منتشر نموده و در بخش پایینی آن، جمله ای به شرح زیر به چشم می خورد: «در موتو، اولویت نخست ما امنیت است. برخلاف بعضی از تولیدکنندگان، ما به بهره گیری از بالاترین استانداردها در کیفیت و تست کردن تمام باتری هایمان اعتقاد داریم.»

moto-samsung-jab-1-w600

اما با وجود طعنه موتورولا به اتفاقات اخیر، باید گفت که سامسونگ هم امنیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. در واقع اگرچه بسیاری به روشی که سامسونگ برای فراخوان واحدهای نوت 7 به کار گرفت اعتراض کردند، اما کره ای ها این کار را به صورت داوطلبانه به انجام رساندند. با توجه به اینکه مشکل باتری نوت 7، تنها یک دستگاه به ازای هر 42 هزار واحد را با مشکل مواجه می سازد، سامسونگ می توانست همه چیز را به دست فراموشی سپرده و از تعمیر دیوایس های آسیب پذیرش امتناع ورزد.

اما در عوض، سامسونگ تصمیم گرفت تا فراخوانی برای میلیون ها واحد فروخته شده گلکسی نوت 7 منتشر کند و ضرری چند میلیارد دلاری را متحمل گردد تا امنیت مشتریانش تامین شود. ضمناً در مقام مقایسه باید گفت که این رقم چند میلیارد دلاری، با تمام نرخ درآمد موتورولا در سه ماهه نخست سال 2016 برابری می کند و البته فراخوان سامسونگ در زمانی منتشر شد که ال جی و اپل فاصله زیادی با معرفی پرچمداران LG V20 و آیفون 7 نداشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • hamid_hk
    hamid_hk | ۳ مهر ۱۳۹۵

    دقیق نمی دونم ولی اگه فرض کنیم که تو کل دنیا تنها 1000 تا نوت 7 مشکل داشته باشن با آماری که سامسونگ می ده از هر 42 هزار تا یکی، یعنی سامسونگ باید 47 ملیون تا نوت 7 فروخته باشه تا آمارش درست از آب در بیاد. نتیجه اینکه مشکل بسیار بزرگتر از یه دونه از هر 47 هزار تاس.

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    موتورلا واقعا با خودت چی فک کردی خودتو داری با سامسونگ مقایسه میکنی؛خودت زیر شاخه لنوو شدی

  • kurdishman
    kurdishman | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا همه اخباراتون به نفع سامسونگه. درسته شرکت قابل و موفقیه اما شما دیگه کاسه داغ تر از آش شدید.
    حتی عیب هاشم می پوشونید.
    نمیگم عیب بزرگی باتریش ولی پارسال همین ام ۹ گرم کرد و بعد مدتی اپدیش اومد درست شد ولی شما کردینش بدترین گوشی و انواع عیب روش اوردین

  • بیژن
    بیژن | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    مثلا منم موبایلم ..منم بازی...

  • Majid
    Majid | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    موتورولا آخه خودش چه جایگاهی در بازار موبایل داره که این جوری افاضات میکنه ؟?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی