ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیستی از عناوینی که انتشار شان برای پلی استیشن 4 پرو قطعی شده است

بالاخره انتظار به سر آمد و در میتینگ پلی استیشن از کنسول پلی استیشن 4 پرو رو نمایی شد، کنسولی که قادر است که عناوین پلی استیشن را با رزولوشن 4K و با تکنیک HDR اجرا کند. ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۳۱

بالاخره انتظار به سر آمد و در میتینگ پلی استیشن از کنسول پلی استیشن 4 پرو رو نمایی شد، کنسولی که قادر است که عناوین پلی استیشن را با رزولوشن 4K و با تکنیک HDR اجرا کند. طبیعتا هر کنسولی برای درخشیدن به بازی های مختلف و متنوع نیاز دارد و پرو هم از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل هم بسیاری از بازی های پیش رو و تعدادی از عناوینی که پیش تر منتشر شده اند، از قدرت نسخه تقویت یافته کنسول پلی استیشن 4 بهره خواهند برد.

شاید مهم ترین این عناوین Horizon: Zero Dawn باشد. عناونی که پیش تر بار ها و بار ها در کنفرانس های مختلف سونی به نمایش در آمده بود و حال نمایش اش در این کنفرانس، ثابت کرد که پرو تا چه حدی از برادرش قدرتمند تر است. خلاصه بگوییم، هورایزون بر روی پرو فوق العاده زیبا به نظر می رسد! برخی از انحصاری های پیشین برند پلی استیشن چون آنچارتد 4 و Infamous Last light هم بروز رسانی مخصوص به پلی استیشن 4 پرو را دریافت خواهند کرد.

بازی هایی چون Shadow of Mordor که در گذشته برای پلی استیشن عرضه شده اند هم از قدرت بالای پرو بی نصیب نمی مانند. توسعه دهندگان این عناوین قادرند که با ارتقا بازی های شان، سطح کیفی بالاتری را برای مخاطبین به ارمغان بیاورند. سازندگان Deus Ex: Mankind Divided ،Call of duty: Black ops 3 و شدو آو موردور هم بیک ار ننشسته اند وز هیم نالان، نسخه نئو عناوین شان را حاضر کرده اند.

در ادامه سال جاری میلادی بازی های بسیاری راهی بازار خواهند شد که بسیاری از آن ها از قدرت پلی استیشن 4 پرو بهره خواهند گرفت. از میان آن ها می توان به Call of Duty: Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare Remastered اشاره کرد. عناوین دیگری چون Dishonored 2 ،Battlefield 1،Rise of the Tomb Raider ،Killing floor 2 ،FIFA17 و Watch Dogs 2 هم گرافیک بصری با کیفیت تری را بر روی نسخه پرو کنسول پلی استیشن ارائه خواهند داد.

در سال آینده هم عناوین بسیاری برای کنسول پلی استیشن عرضه خواهد شد که به طبع بسیاری از ان ها همچون Mass Effect Andromeda، For Honor و Spider-Man از همان روز اول از پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که گر چه سطح کیفی نسخه معمولی و نسخه پرو هر بازی با هم متفاوت اند، اما با این حال سونی سعی داشته تا بین مخاطبین برند پلی استیشن فاصله ایجاد نکند. برای تجربه بازی ها با کیفیت بالاتر بر روی پلی استیشن 4 پرو، نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافه ای ندارید. اما نکته عجیب این است که پیش تر، اندرو هاوس اعلام کرده بود که اگر صفحه نمایش 4k در اختیار ندارید، کنسول پرو هم چندان به کار تان نخواهد آمد. اما حال مشخص شده که این کنسول بر روی صفحه نمایش های با رزولوشن 1080 هم کیفیتی بالاتر از پلی استیشن 4 معمولی ارائه می دهد که جای تامل دارد. کنسول پلی استیشن 4 پرو در تاریخ 20 آبان سال جاری عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehdi- GH
    Mehdi- GH | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    ? قیمتش معلوم نیست؟

  • Amirmohammad Afrazeh
    Amirmohammad Afrazeh | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    عالیه این

مطالب پیشنهادی