ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 پرو، کیفیت بصری عناوین واقعیت مجازی را بهبود خواهد بخشید

سونی بالاخره از پلی استیشن نئو در جریان میتینگ پلی استیشن پرده برداشت. این کنسول حال با نام پلی استیشن 4 پرو شناخته می شود و همان طور هم که انتظار می رفت، قادر است ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۴۵

سونی بالاخره از پلی استیشن نئو در جریان میتینگ پلی استیشن پرده برداشت. این کنسول حال با نام پلی استیشن 4 پرو شناخته می شود و همان طور هم که انتظار می رفت، قادر است که بازی ها را با کیفیتی به مراتب بالاتر اجرا کند. یکی از نقاط قوت سخت افزار تقویت یافته کنسول پرو، تاثیر شگرفی است که بر روی عناوین واقعیت مجازی می گذارد.

در واقع پلی استیشن وی آر و پلی استیشن 4 پرو دست به دست هم می دهند تا بهترین کیفیت بصری ممکن را به مخاطبین عناوین واقعیت مجازی ارائه دهند. البته مالکین نسخه عادی پلی استیشن 4 نباید که با شنیدن این خبر مایوس شوند، زیرا که سخت افزار کنسول عادی هم به طور تمام و کامل از پس اجرای بازی های واقعیت مجازی بر می آید.

به لطف سخت افزار قوی پلی استیشن 4 پرو، توسعه دهندگان عناوین واقعیت مجازی می توانند که کیفیت ساخته های شان را به طور قابل توجهی ارتقا بخشند. برای مثال استودیو Impulse Games موفق شده که تعداد پیکسل های قابل رندر را در عنوان واقعیت مجازی اش یعنی Farpoint دو برابر کنند. به نظر می رسد که پلی استیشن 4 وی آر دست سازندگان عناوین واقعیت مجازی را برای ارتقای سطح کیفی بازی های شان باز می گذارد.

کنسول پلی استیشن 4 پرو در تاریخ 20 آبان سال جاری با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Armin
    Mohammad Armin | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    وي ار چي شد اقا!!؟

مطالب پیشنهادی