ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل فروش نسل سوم ستاپ باکس Apple TV را متوقف می کند

اگرچه رویداد شب گذشته اپل تمرکزی روی اپل تی وی نداشت، اما اهالی کوپرتینو از امروز روند توقف فروش نسل سوم ستاپ باکس های خود را آغاز کرده اند. کمپانی مورد اشاره به تازگی نسل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اگرچه رویداد شب گذشته اپل تمرکزی روی اپل تی وی نداشت، اما اهالی کوپرتینو از امروز روند توقف فروش نسل سوم ستاپ باکس های خود را آغاز کرده اند. کمپانی مورد اشاره به تازگی نسل سوم اپل تی وی را از فروشگاه آنلاین خود حذف نموده و منابع می گویند که جمع آوری دستگاه از قفسه های خرده فروشی های اپل نیز آغاز شده است.

اپل در حال حاضر بیانیه ای رسمی درباره توقف فروش نسل سوم اپل تی وی منتشر نکرده با این حال به طور قطع می دانیم که روند کنار گذاشتن این ستاپ باکس از همین حالا شروع شده است. تا پیش از امروز، مدل نسل سومی اپل تی وی در وب سایت ساکنین کوپرتینو با قیمت 69 دلار و در کنار مدل نسل چهارمی به چشم می خورد اما حالا دیگر امکان مشاهده دو دیوایس در کنار یکدیگر و مقایسه آنها وجود ندارد.

screen-shot-2016-09-07-at-8-35-02-pm-w600

باید اشاره کرد که در حال حاضر، کماکان می توان از طریق لینک مستقیم به صفحه نسل سوم اپل تی وی دسترسی داشت اما برای این کار لازم است لینک کامل را در اختیار داشته باشید یا نام دیوایس را در گوگل جستجو کنید تا به صفحه آن هدایت شوید. این مسئله نشان می دهد که اپل هنوز در انبارهایش، موجودی کافی ستاپ باکس مذکور را دارد اما دیگر لزوماً به دنبال فروش آن نیست.

مضاف بر این، گفته می شود از کارمندان خرده فروشی های اپل خواسته شده تا تمام مدل های نسل سومی اپل تی وی را از قفسه ها و انبارها برداشته و مجدداً برای اپل بفرستند. ناگفته نماند اپل معمولاً تنها در صورتی دست به چنین اقدامی می زند که بخواهد محصولاتش را با تخفیف بفروشد و موجودی باقی مانده را به دست مشتریان برساند.

در هر صورت، مشاهده جمع آوری و توقف فروش نسل سوم اپل تی وی جای تعجب زیادی ندارد. این دستگاه برای نخستین بار در سال 2012 معرفی شد و یک سال بعد، به روزرسانی های جدیدی دریافت کرد. از آن زمان، اپل نسل چهارم اپل تی وی به همراه سیستم عامل tvOS را معرفی کرده که بهبودهای زیادی نسبت به مدل های قبلی با خود به همراه می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی