ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی LeEco موفق شده باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در موبایلی با قطر 7 میلی متر جای دهد [شایعه]

هفته گذشته، موبایل هوشمند LeEco Pro 3 در پایگاه داده آنتوتو رویت شد و بنابر آن، باید منتظر عرضه موبایلی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از سوی چینی ها باشیم. حالا وب سایتی چینی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

هفته گذشته، موبایل هوشمند LeEco Pro 3 در پایگاه داده آنتوتو رویت شد و بنابر آن، باید منتظر عرضه موبایلی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از سوی چینی ها باشیم. حالا وب سایتی چینی گزارش کرده که اسمارت فون جدید LeEco، تنها 7 میلی متر قطر خواهد داشت که با در نظرگیری گنجایش باتریT رقمی بسیار تحسین برانگیز است.

در مقام مقایسه باید گفت که موبایل Gionee M6 با باتری 5000 میلی آمر ساعتی، قطری معادل 8.2 میلی متر داشت و این رقم برای Redmi Note 3 شیائومی با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، به 8.7 میلی متر می رسد. بنابراین اگر موبایل LeEco Pro 3 واقعاً 7 میلی متر قطر داشته باشد، نشان می دهد که مهندسان LeEco چالش بسیار بزرگی را از پیش روی برداشته اند.

گذشته از این، گفته می شود LeEco Pro 3 به همراه نرم افزار جدیدی عرضه خواهد شد که محتویات ویدیویی را پوشش می دهد و ضمن ادغام با شبکه های اجتماعی، تمرکزی ویژه روی ارائه سرگرمی های متعدد خواهد داشت. با توجه به اینکه LeEco یکی از بزرگترین کمپانی های ویدیویی چین به شمار می رود، بعید نیست که شاهد بهره گیری از محتویات اختصاصی آن و دیگر اپلیکیشن های شخص ثالث در اسمارت فون Pro 3 باشیم.

شایعات چند وقت اخیر حاکی از آن بوده اند که Pro 4 به چیپست اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود و از 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات این اسمارت فون پرچمدار خواهند بود. با این همه هنوز مشخص نیست در چه زمانی باید منتظر رونمایی رسمی از LeEco Pro 3 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    اپل ، سامسونگ ، ال جی و بقیه.یاد بگیرید . فقط ادعا دارید

  • صدرا
    صدرا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    و جالبیش اینجاست که هم جک هدفون داره و هم منفجر نمیشه و چین که مبدا کپی کاری بود امروز از اون شرکتهای پر ادعا نوآورتره.

مطالب پیشنهادی