ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تبلت جدید گوگل لو رفتند

گوگل احتمالا قصد دارد یک بار دیگر تبلت اندرویدی جدیدی با برند نکسوس عرضه کند، تبلتی کوچک اما با سخت افزار قدرتمند. بر اساس شایعات، نکسوس جدید یا شاید هم پیکسل جدید در دست توسعه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

گوگل احتمالا قصد دارد یک بار دیگر تبلت اندرویدی جدیدی با برند نکسوس عرضه کند، تبلتی کوچک اما با سخت افزار قدرتمند. بر اساس شایعات، نکسوس جدید یا شاید هم پیکسل جدید در دست توسعه است و هوآوی تولید کننده آن خواهد بود.

هر چه که این دستگاه نام دارد، به نظر می رسد تبلت 7 اینچی جدید گوگل از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار باشد. رزولوشن نمایشگر 2560 در 1440 اعلام شده و زیر آن کوالکام اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

اگر نگران دوربین هستید هم باید بگوییم که سنسورهای 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی جای خوش کرده اند تا بتوان با این تبلت ها تصاویر با کیفیتی گرفت.

چنین سخت افزاری قطعا لیاقت نام نکسوس را دارند اما گویا گوگل قصد دارد نکسوس ها را فراموش کند و محصولات خود را با نام دیگری به بازار بفرستد. شاید هم این مشخصات مربوط به پیکسل 2016 باشد.

اندروید 7 نوقا قابلیت هایی دارد که روی تبلت ها به خوبی کار می کنند و بعید نیست گوگل بخواهد تبلتی بسازد تا این ویژگی ها را به خوبی نمایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    و همه اینا نشون میده که ، هواوی کیفیتش عالیه .

    عشق است ، هواوی .

مطالب پیشنهادی