ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین پایشگر گلوکز خون سازگار با آیفون 7 رونمایی شد

همانطور که شب گذشته در خبرها خواندید، اپل جک هدفون را از روی آیفون های جدید حذف کرد و طبیعی است که شرکت های سازنده لوازم جانبی نیز محصولات خود را با این طراحی تازه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

همانطور که شب گذشته در خبرها خواندید، اپل جک هدفون را از روی آیفون های جدید حذف کرد و طبیعی است که شرکت های سازنده لوازم جانبی نیز محصولات خود را با این طراحی تازه مطابقت دهند.

در تازه ترین اقدام، شرکت DarioHealth تصمیم گرفته که پایشگر گلوکز خون خود را (که پیشتر از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی می کرد) به روز رسانی کرده و آن را با کانکتور لایتنینگ مطابقت داده است.

بنابراین می توان گفت که این محصول نخستین پایشگر قند خون است که سازگار با پورت لایتنینگ طراحی شده است.

در مورد خود دستگاه هم باید بگوییم یک اپلیکیشن موبایلی همراه برای آن توسعه داده شده که به کاربران امکان می دهد سطح گلوکز خون خود را در سریع ترین زمان ممکن و به دقیق ترین شیوه اندازه بگیرند.

به لطف این فناوری و البته قابل حمل بودن آیفون، امکانی برای کاربران فراهم خواهد شد که به راحتی گجت مورد بحث را به موبایل خود متصل نموده و بعد از اندازه گیری قند خون خود نتیجه را با پرستار یا پزشک معالج شان در میان بگذارند.

در کنار این فاکتور البته دستگاه می تواند گزارشاتی را در مورد نوع تغذیه، شرایط روحی و محیطی فرد تهیه کرده و از این طریق اطلاعاتی جامع را در مورد سلامت فرد ارائه دهد.

طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول قرار است که از سال آینده با قیمت 39.99 دلار به بازار عرضه شود و کیت استارتر آن هم شامل خود دستگاه، نوارهای تست و سوزن میشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی