ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اداره هوانوردی فدرال آمریکا رسماً نسبت به استفاده از نوت 7 در پروازهای هوایی هشدار داد

با توجه به انفجار مداوم باتری های موبایل گلکسی نوت 7 که در آخرین سانحه، یک اتومبیل جیپ را در ایالات فلوریدای ایالات متحده به آتش کشید، مشخص بود که دیر یا زود، اداره هوانوردی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

با توجه به انفجار مداوم باتری های موبایل گلکسی نوت 7 که در آخرین سانحه، یک اتومبیل جیپ را در ایالات فلوریدای ایالات متحده به آتش کشید، مشخص بود که دیر یا زود، اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) نسبت به این مسئله واکنش نشان خواهد داد.

چند روز پیش برایتان نوشتیم که اداره هوانوردی فدرال و وزارتخانه امنیت مواد خطرناک در حال بررسی مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 هستند و حالا این دو سازمان به صورت رسمی به دارندگان فبلت سامسونگ نسبت به استفاده از آن طی پروازهای هوایی هشدار داده اند. FAA در بیانیه کوتاه خود به تمام مسافران هواپیمایی های ایالات متحده هشدار داده که تحت هیچ شرایطی از دیوایس مورد اشاره در پروازها استفاده نکنند.

در این بیانیه آمده: «در راستای حادثه های اخیر و نگرانی های به وجود آمده از سوی سامسونگ در قبال دیوایس های گلکسی نوت 7، اداره هوانوردی فدرال شدیداً هشدار می دهد که مسافران این دستگاه ها را در کابینه هواپیما روشن نکرده، در حالت شارژ قرار ندهند و آن را در چمدان های بررسی شده حمل نکنند.

بنابراین اگر نمی توان دستگاه را در چمدان قرار داد و نیز نمی توان آن را روشن کرد، مسافران باید گلکسی نوت 7 را در جیب خود حمل کنند. در واقع تا زمانی که دستگاه خاموش باشد، هیچ خطری دارنده موبایل، مسافران و تمام هواپیما را تهدید نخواهد کرد. تا جایی که از این بیانیه می توان برداشت کرد، FCC ممنوعیتی برای حمل نوت 7 در هواپیماها قائل نشده اما این اداره فدرال اعلام نموده بزودی بیانیه خود را با اطلاعات بیشتر به روزرسانی می کند.

این مسئله نشان می دهد که اگر گزارش های انفجار واحدهای گلکسی نوت 7 طی روزها و هفته های آتی ادامه یابد، احتمال دارد که FAA تغییر عقیده داده و حمل فبلت کره ای ها را به طور کلی در پروازهای هوایی ممنوع اعلام نماید. تنها باید امیدوار بود که سامسونگ بتواند تمام این واحدهای آسیب پذیر را تعویض کرده و دیگر بیش از این شاهد خسارات ناشی از نوت 7 نباشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • نیما سالارکیا
    نیما سالارکیا | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    خوب گوشی رو پس بدین

  • pooriapooria
    pooriapooria | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    دمت گرم محمد غلام نژاد حوصله نداشتم این حرفارو بهش بزنم شما زحمتشو کشیدی..نصف بیشتر کامنتارو این آقا نوشته انگار سامسونگ ارث پدرشو خورده آقا تو نخر به بقیه چیکار داری برو از همون گوشیا که دوست داری و تا آرنج میره تو پاچت بخر خودت دوست داری دیگه

    • Ebrahimi
      Ebrahimi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

      اقا پوریا پوریا شما هم دوست عزیزم شما بمب بخری پاچه هم برات نمی مونه خخخخ

  • امینnew
    امینnew | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    اینجا ماشین جی ال ایکس آتیش گرفت کسی عین خیالش هم نبود، باز دم سامسونگ گرم

    من خودم توی آندروید فقط سامسونگ رو قبول دارم چون خدایی هم نمایندگی داره توی ايران هم ارزش قایل میشه برای مشتری هاش حالا یه اتفاق دیگه از قصد که این کارو نکرده بنظرم همین اتفاق باعث میشه سامی برای پیشرفت یه جهش چند برابری داشته باشه برای جبران این اتفاق

    • Ebrahimi
      Ebrahimi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

      عمق فاجعه جای هست که شما می گی تو آندروید سامسونگ خوبه!شما که این همه مدعی هستید بگید ببینم از چه سالی آندروید وارد سامسونگ شد و با کمک چه شرکت امریکایی؟همین کمپانی که شما با لفظ کوچیک می گید و بی سرو صدا چند سال بر سره اینکه پول مایکروسافت رو نمی داد به خاطر اجرای نرمفزاری آندروید روی سامسونگ مشاجره بودش/می فهمید 2.5 ملیون گوشی برگشت خوردن یعنی چی؟می فهمید چه ضرری هست؟می فهمید چقدر بد هست یک کمپانی برای اینکه از شرکت اپل عقب نیوفته از روی دست پاچگی گوشی رو بده بیرون و این اتفاق بیوفته؟؟؟!!!!!!!تست توی خورد کن.تست با گلوله گرمم.تست یخ زدن.تست سقوط!! اینا هیچکدوم بدرد نمی خوره کاش جای این تست باتری رو انجام می دادن که این وضعیت نباشه که باعث ناراحتی فن های سامسونگ نشه!

      • محمد غلام نژاد
        محمد غلام نژاد | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

        ببین تو خودتو کشتی فهمیدیم تو از سامسونگ خوشت نمیاد توی دیجیاتو اگه 10 تا خبر درباره منفجر شدن نوت 7 باشه ایشون نصف کامنت ها رو نوشتن الان مثلا تو که آیفون داری گوشیت پرواز میکنه؟ باهات درد دل میکنه؟ برات شام درست میکنه؟ ما توی گوشی فقط یه تلگرام و اینستا چند تا بازی میریزیم دیگه درسته؟ شما توقع دیگه ای از گوشی داری؟ من یه s5 دارم الان چند ساله که راضی ام. من یه پسر بچه 10 ساله احمق نیستم که فک میکنه میتونه رو گوشی uncharted 4 بریزه در عوض برای بازی یه کنسول خریدم برای عکاسی هم یه دوربین خوب. حالا هی بیا کامنت بزار بگو اون بده اون خوبه من بلدم تو بلد نیستی

        • Ebrahimi
          Ebrahimi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

          در ضمن دوست گرامی که 10 سالتون هست من از لوازم خانگی سامسونگ بسیار راضی هستم و استفاده می کنم ولی فاجعه جای هست که امثال شما که سواد درستی ندارن میان و بدون هیچ مدرکی بدون هیچ چیزی حرف های می زنند که جز خنده چیزی برای ادم نمی مونه شما بهتره فیدبک بدی به سامسونگ و اطلاع بدی بهشون که بهتون بر خورده که من از روی مدرک و شواهد و سواد حرف می زنم به خاطر اینکه این سری نوت که اینقدر مانور داد روش جز یک فاجعه نبود.

          • Red
            Red | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

            اصن یعنی چه ؟ جسارت ؟ هه این حماقته تمایز به چه قیمت ؟ کدوم احمقی گفته درایو دی وی دی بلا استفادس؟؟؟ گیمر ها چطور میتونن بدون این چیز مثلا بلااستفاده بازی بریزن؟؟؟ کدوم تحمقی میاد 20 گیگ یا 50 گیگ دانلود میکنه؟؟؟مگه ماها احمقیم؟ مگه احمقیم پولیی که به سختی درمیاد رو بدیم برا گوشی ای که فدقش 200 دلار برا سازنده در میاد؟ اونم وقتی حتی یه میکرو اس دی نمیخوره حتا درست ضد اب نی حتتا باتری برتری نداره و و و اخه چرا چون اپل اپله اگه نخاله هم بده بیرون همه میخرن؟اخه کی گفته بخاطر یه عده به اصطلاح فن طرفدار نمای عقده ای یه گوشی لزوما بهترینه؟ها؟؟؟مگه بقیه شرکتا این امکانات رو به عنوان حداقل نمیدن؟ مگه اپل نبود که گوشیش؟تو جیب خم میشد؟؟؟ کسی گفت با لا چشت ابرو؟؟؟ گفت؟؟؟ این کلاهه برداریا تا ابد هست و فقط کسی میفهمه که تو سرش؟مغز باشه همین و بس

          • محمد غلام نژاد
            محمد غلام نژاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

            چه کنم مثل شما که مشخصه 50 ساله ای و خیلی خیلی با سوادی بشم؟
            چه فاجعه ای واقعا داره بشریت رو به خطر میندازه.
            تو رو در سطحی نمیبینم که باهات بحث کنم یه گوشی باز میبینمت که یه گوشی خریده و خیلی ذوق کرده الان نمیدونه چی کار کنه. انقدر بیکاری که جواب همه کامنت ها رو میدی. خدا یه هفته دیگه این مدرسه ها باز شه اینا رو از تو خیابون ها جمع کنن.

          • محمد غلام نژاد
            محمد غلام نژاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

            مگه من مث تو بیکارم فید بک بدم؟
            حالا بری تهشو در بیاری یارو سیکل هم نگرفته.
            زور داره توی دهاتی که معلوم نیست کی هستی چند سالته به من بگی بی سواد.
            من نه طرفدار اپلم نه سامسونگ از جفتشون هم متنفرم چون دارن سر مردم کلاه میزارن. الان تهش چی میخای بگی؟ والا هرکی هر آشغالی میخره مث این روستایی ها میاد کلی سلفی میگیره با گوشیش که چی تهش بگه من 3 میلیون پول دادم که گوشیم چشامو اسکن کنه. برو عمو بزا بزرگ تر شی یکم مشکلات زندگیت بیشتر شه دیگه برات مهم نیست که چی گوشی ای میده بیرون.
            حالا برو هی فید بک بده

        • Soheilbmw93
          Soheilbmw93 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

          درسته که گوشی اقای ابراهیمی پرواز نمیکنه ، غذا درست نمیکنه و درد و ول هم نمیکنه ، ولی خب آتیش هم نمیگیره .

  • امینnew
    امینnew | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    این اشتباه واقعا برای سامسونگ گرون تموم شد البته منظورم از لحاظ مادی و اقتصادی نیست بلکه خوش نامی و اعتبارش که این سالها کلی براش تلاش کرد از طرفی خیلی ها هم تلاش میکنند قضیه ارو خیلی بزرگتر کنند بنظرم این اتفاق بدترین اتفاق توی تاريخ کاری سامسونگ بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی