ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میزان رم آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

اطلاعات TENAA و Geekbench رم ۳ گیگابایتی آیفون 7 پلاس را تایید می کنند

برخلاف دیگر موبایل سازها، اپل هیچ علاقه ای به مانور روی اعداد و ارقام مربوط به سخت افزار به کار رفته در محصولاتش ندارد و معمولاً با معرفی هر ابزار می بایست از راه های دیگر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

برخلاف دیگر موبایل سازها، اپل هیچ علاقه ای به مانور روی اعداد و ارقام مربوط به سخت افزار به کار رفته در محصولاتش ندارد و معمولاً با معرفی هر ابزار می بایست از راه های دیگر به این اطلاعات دست یافت.

میزان رم یکی از اولین سوالاتی است که با معرفی هر مدل آیفون در ذهن دنبال کنندگان شکل می گیرد. اطلاعات درج شده در وبسایت TENAA (رگولاتوری کشور چین و معادل FCC در آمریکا) و همچنین نتایج یک تست در پایگاه داده بنچمارک مشهور Geekbench تایید می کنند که آیفون 7 پلاس از ۳ گیگابایت رم برخوردار است.

Geekbench-shows-3GB-of-RAM-on-the-iPhone-7-Plus...

در طی ماه های اخیر بارها شنیده بودیم که میزان حافظه رم فبلت جدید اپل با ۵۰ درصد افزایش، به ۳ گیگابایت خواهد رسید، و حالا این شایعات به واقعیت تبدیل شده اند. این رقم به هیچ وجه با حافظه رم ۶ گیگابایتی بیشتر موبایل های پرچمدار اندرویدی قابل مقایسه نیست، اما همه به خوبی می دانیم که سیستم عامل iOS در مدیریت رم تا چه حد بهینه تر از اندروید عمل می کند.

Geekbench-shows-3GB-of-RAM-on-the-iPhone-7-Plus...

دقیقاً همین حقیقت سبب می شود که حافظه رم ۲ گیگابایتی آیفون 7 معمولی به هیچ وجه ما را از بابت روانی اجرای اپلیکیشن ها و حتی بازی های سنگین نگران نسازد.

هر دو آیفون های سال ۲۰۱۶ مجهز به پردازنده کاملاً جدید A10 فیوژن با چهار هسته پردازشی هستند. دو هسته بسیار کم مصرف وظیفه امور پردازشی سبک و روزمره را بر عهده دارند و دو هسته قدرتمندتر در صورت نیاز وارد عمل شده و توان پردازشی این چیپست جدید را تا ۴۰ درصد فراتر از A9 افزایش می دهند.

آیفون 7 پلاس با بهره گیری از این دو هسته قدرتمند توانسته در تست تک هسته ای به امتیاز ۳۲۳۳ و در تست چند هسته ای به رکورد ۵۳۶۳ دست بیابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • saeed raeesy
    saeed raeesy | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    بخدا اپل و سامسونگ سودشونو میکنن شما سر هم که این بهتره او بهتره به خدا چیزی تو جیبتون نمره

  • james james
    james james | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    هیچ کمپانی کیفیت ادل رو تو ساخت محصولات نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی