ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندهای جدیدی از تبلت Galaxy Tab A 2016 سامسونگ

تا به امروز اطلاعات بسیار خوبی از مدل 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ منتشر شده که قرار است همچون گلکسی نوت 7، به قلم S Pen مجهز باشد. گزارش های پیشین حاکی از آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

تا به امروز اطلاعات بسیار خوبی از مدل 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ منتشر شده که قرار است همچون گلکسی نوت 7، به قلم S Pen مجهز باشد. گزارش های پیشین حاکی از آن بوده اند که Galaxy Tab A 2016 از منظر طراحی دقیقاً مشابه Galaxy Tab A 10.1 خواهد بود اما با این تفاوت که به استایلوس نیز تجهیز گشته است.

حدود یک هفته پیش تصاویری با کیفیت از Galaxy Tab A 2016 در فضای مجازی منتشر شد که ما را به خوبی با طراحی آن آشنا می ساخت. اما حالا رندرهای جدیدی نیز از این تبلت پخش شده که دستگاه مورد اشاره را از تمام زوایا به نمایش می گذارد. ناگفته نماند که به نظر می رسد این تصاویر به صورت رسمی منتشر باشند و به همین جهت، احتمال دارد بزودی شاهد معرفی آن از سوی سامسونگ باشیم.

در صورتی که خبرهای Galaxy Tab A 2016 را دنبال نکرده اید، گفته می شود دستگاه به نمایشگری 10.1 اینچی مجهز شده و ضمن اینکه اندروید مارشملو به صورت پیش فرض روی آن نصب شده، انتظار می رود آپدیت اندروید 7.0 نوقا را نیز در آینده ای نه چندان دور دریافت کند.

مضاف بر این، تبلت مورد بحث از چیپست اگزینوس 7870 سامسونگ با فرکانس پردازشی 1.6 گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و امکان افزایش این حافظه داخلی تا 128 گیگابایت به کمک کارت های مایکرو SD فراهم شده است. ضمناً باتری 7300 میلی آمپر ساعتی هم خیال کاربر را از استفاده مداوم از Galaxy Tab A 2016 طی یک روز پرمشغله را راحت خواهد کرد.

1-w600 5-w600 4-w600 3-w600 2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • م
    م | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    خخخ اینایی که میگن منفجر میشه از سوختن خودشونه? بهترین گوشی نوت 7 معلومه باید هی بگی منفجر نشه چون هیچ حرف دیگه نداری

  • Soheilbmw93
    Soheilbmw93 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    دیگه فایده نداره.
    گوگل داره با هواوی همکاری میکنه ، انشاالله یه تبلت میزنن ، رو دست همه تبلت های سامسونگ و ... بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی