ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پرچمدار شدید آلکاتل
تکنولوژی

درز تصاویر زنده از Idol 4 Pro؛ پرچمدار ویندوزی آلکاتل در راه است

موبایل Elite x3 شرکت اچ پی در حال حاضر قدرتمندترین موبایل مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل به حساب می آید که فعلاً تنها در خاک ایالات متحده در دسترس بوده و هنوز در سایر نقاط دنیا عرضه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

موبایل Elite x3 شرکت اچ پی در حال حاضر قدرتمندترین موبایل مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل به حساب می آید که فعلاً تنها در خاک ایالات متحده در دسترس بوده و هنوز در سایر نقاط دنیا عرضه نشده است. حال تصاویری از موبایل Idol 4 Pro شرکت آلکاتل در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک پرچمدار ویندوزی دیگر در راه است.

با آن که در حال حاضر فقط ۱ درصد بازار تلفن های هوشمند در اختیار پلتفرم اختصاصی مایکروسافت قرار دارد، اما هنوز هم هستند شرکت هایی که تمایل دارند محصولات خود را با این سیستم عامل روانه بازار نمایند، و آلکاتل یکی از آنهاست.

گرچه پیش از این نیز تصویری از Idol 4 Pro منتشر شده بود، اما این اولین بار است که عکس های زنده این محصول در دسترس قرار می گیرد. اگر بشود به صحت این تصاویر اطمینان کرد، می توان گفت که به احتمال زیاد فاصله چندانی تا رونمایی از محصول تازه آلکاتل نداشته باشیم.

وقتی به مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند نگاه می کنیم، درمی یابیم که با یک غول واقعی طرف هستیم؛ چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با کلاک هسته های ۲.۱ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، گواه این مدعاست.

گفته می شود دوربین عقب این موبایل هوشمند مجهز به سنسور ۲۱ مگاپیکسلی IMX230 سونی بوده و شرکت سازنده قابلیت های متنوعی را برای آن در نظر گرفته است.

با توجه به سخت افزار قدرتمند، می توان انتظار بهره مندی از قابلیت منحصر به فرد Continuum ویندوز ۱۰ موبایل را نیز از آن داشت.

هنوز در خصوص باتری Idol 4 Pro اطلاعاتی در دست نیست، اما می دانیم که آلکاتل یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت تمام اچ دی را برای محصول رده بالای خود در نظر گرفته است.

تاریخ معرفی رسمی این موبایل هنوز در پرده ای از ابهام قرار دارد، اما انتظار می رود شاهد عرضه آن با ویندوز ۱۰ موبایل و آپدیت سالیانه آن باشیم. ضمن این که به احتمال فراوان پرچمدار جدید آلکاتل در خاک ایالات متحده تنها تحت قرارداد با T-Mobile روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    طرح قشنگی داره... الان میان میگن از اپل تقلید کرده خخخخ

    • m.saeed
      m.saeed | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

      اره پ چی

مطالب پیشنهادی