ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A3 سامسونگ
تکنولوژی

موبایل گلکسی A3 مدل 2017 در پایگاه داده بنچمارک GFXBench رویت شد

اواخر ماه گذشته میلادی بود که خبر رسید کمپانی سامسونگ خود را آماده می سازد تا نسل بعدی موبایل های پرفروش سری گلکسی A را عرضه نماید. در همین راستا به تازگی کوچکترین عضو این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

اواخر ماه گذشته میلادی بود که خبر رسید کمپانی سامسونگ خود را آماده می سازد تا نسل بعدی موبایل های پرفروش سری گلکسی A را عرضه نماید. در همین راستا به تازگی کوچکترین عضو این خانواده، یعنی گلکسی A3 در پایگاه داده بنچمارک GFXBench خودنمایی کرده است.

علاوه بر نتیجه تست، وبسایت بنچمارک مذکور جدول مشخصات نسبتاً کاملی نیز از این تلفن هوشمند معرفی نشده ارائه می دهد. بر اساس این اطلاعات، موبایل مذکور مجهز به نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1280×720، چیپست اگزینوس 7870 و پردازشگر گرافیکی مالی T830 خواهد بود.

سامسونگ برای نسخه تازه این میان رده پرفروش 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. اعدادی که دست کم در خصوص حافظه داخلی کمی عجیب به نظر می رسد.

دوربین اصلی Galaxy A3 مدل 2017 از سنسوری 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر برخوردار خواهد بود و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز جهت برقراری تماس های تصویری و ثبت عکس های سلفی در نظر گرفته شده است.

در جدول مورد اشاره، از اندروید 6.0.1 به عنوان سیستم عامل پیشفرض یاد شده، اما بعید نیست که در زمان عرضه شاهد بهره مندی آن از اندروید نوقا باشیم.

اگر شرکت کره ای به سنت قبل خود عمل کند، نسخه های بزرگتر گلکسی A5 و A7 نیز از جهت سنسور دوربین اصلی و سلفی با A3 تفاوتی نخواهند داشت.

Samsung-SM-G5510-GFXBench-Listing-KK

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Aureliano
    Aureliano | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    چه معلوم اینم مث بقیه منفجر نشه‌ از سامبمب بعید نیس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی