ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Fidget Cube، مکعب آرامش بخش آشنا شوید

میز کار هر فرد برایش مکان با ارزشی به شمار می رود، جایی که تمام ساعات کاری اش را در آن سپری می کند. برخی افراد این زمان را با آرامش می گذرانند، اما برخی دیگر دائماً با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

میز کار هر فرد برایش مکان با ارزشی به شمار می رود، جایی که تمام ساعات کاری اش را در آن سپری می کند. برخی افراد این زمان را با آرامش می گذرانند، اما برخی دیگر دائماً با انگشتان دست و پا به میز یا زمین ضربه می زنند، خودکار را بین انگشتان دستشان می چرخانند، یا گیره های کاغذ را از فرم عادی خارج می کنند.

اگر شما هم جزء این دسته افراد استرسی و بی قرار هستید، نگاهی به Fidget Cube ساخت شرکت Antsy Labs در وب سایت جمع سپاری Kickstarter بیندازید. این وسیله با هدف اولیه 15000 دلار در این سایت معرفی شد، اما سرمایه جمع آوری شده آنها تاکنون به رقم 2.5 میلیون دلار رسیده، ضمن اینکه هنوز 39 روز تا پایان مهلت پشتیبانی باقی مانده است.

اما چه چیزی Fidget Cube را به ابزاری خاص بدل کرده؟ این وسیله برای افراد بی قرار شبیه به یه رؤیاست. درون این جعبه پر از اسباب بازی های لمسی است، از جمله یک کلید دوحالته، چندین دکمه فشاری، یک اهرمک، چندین چرخ دنده، یک صفحه چرخان، و یک گوی که در محفظه اش می چرخد. همچنین کناره های آن به گونه ای برش خورده که احساس سنگ های آرامش (Worry Stone) را به فرد القا می کنند.

fidget-cube

برخی از قابلیت های این ابزار صدادار هستند، و برخی دیگر نیز بی صدا عمل می کنند، بنابراین به راحتی می توانید از آن در جلسات و نشست های مهم نیز استفاده کنید. به هر حال استفاده از آن بسیار بهتر از فشردن مداوم خودکار فشاری یا ضربه زدن با پا به زمین است.

گفتنی است هزینه هر Fidget Cube برابر 19 دلار است، و عرضه آن احتمالاً از ماه دسامبر (اواسط آذر ماه) آغاز می گردد. با توجه به وضعیت جذب سرمایه این پروژه و زمان باقی مانده، بعید نیست که تا مدت ها به عنوان یکی از برترین پروژه های جمع سپاری از آن یاد شود.

اما پشت پرده این موفقیت عظیم در جذب سرمایه و پشتیبانی از پروژه، شاید این حقیقت نهفته باشد که تعداد افرادی که پشت میز کارشان بی قراری می کنند و نیاز به تخلیه سریع انرژی حاصل از استرس ذهنی و فکری دارند، بسیار افزایش یافته و در نتیجه امکان انتقال انرژی به ابزاری کوچک با کارکردهای متنوع، برای آنها بسیار جذاب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • کاشانی
    کاشانی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    2.5 میلیون دلار سرمایه برای این ایده ی.... ؟!!! ضرب المثل های ما برای این موضوع خوب جواب میده.. 19 دلار بدن که یه دکمه رو فشار بدن؟ راه های بی هزینه و بهتری هم هست.

  • farzad37j
    farzad37j | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    به نظرم اگه واسه كل دنيا ساختن بايد واسه ايرانيا جنسشو با پولاد ميساختن.چون مردم ايران عادت دارن يه چيرو بهم ديگه پرتاب كنن.اونوقت به ١٩ دلارمون صدمه نميخورد.

  • jamalifar
    jamalifar | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    منم موخوام?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی