ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان افزودن استیکر و کشیدن نقاشی روی تصاویر به نسخه بتای واتس اپ اضافه شد

اپلیکیشن واتس اپ، محبوب ترین پیام رسان حال حاضر دنیا به تازگی قابلیت های جدیدی به نسخه بتای خود اضافه کرده که به طور واضح از اپلیکیشن اسنپ چت الگوبرداری شده اند. قابلیت های جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اپلیکیشن واتس اپ، محبوب ترین پیام رسان حال حاضر دنیا به تازگی قابلیت های جدیدی به نسخه بتای خود اضافه کرده که به طور واضح از اپلیکیشن اسنپ چت الگوبرداری شده اند.

قابلیت های جدید امکان کشیدن نقاشی روی تصاویر و همچنین به کار گیری استیکر در آنها هستند. واتس اپ اولین سرویس تحت تملک فیسبوک نیست که از قابلیت های اسنپ چت تقلید می کند. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش در مورد کپی برداری اینستاگرام از قابلیت Story اسنپ چت به شما خبر دادیم.

یکی از اعضای ردیت با نام کاربری armando_rod نخستین فردی است که به وجود این قابلیت های جدید در نسخه بتای واتس اپ پی برده است. البته با توجه به این که امکان نقاشی کشیدن و افزودن استیکر فعلا محدود به نسخه بتاست، نمی توان با اطمینان گفت که در نسخه پایدار و رسمی واتس اپ نیز شاهد آن ها هستیم.

با این حال شکی نیست که اضافه شدن این دو قابلیت مطمئنا با استقبال کاربران این پیام رسان مواجه خواهد شد. در صورتی که خواهان تجربه این دو قابلیت جدید هستید، می توانید همین حالا به لندینگ پیچ تست بتای واتس اپ مراجعه و در آن ثبت نام کنید تا به تستر اپلیکیشن تبدیل شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    واتس اپ برخی از حساب های کاربران خود را میفروشد.
    لطفا به واتس اپ اعتماد نکنید

  • ramin
    ramin | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    کم مونده اسم مش رو هم تلگرام بزاره

مطالب پیشنهادی