ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل یک کمپانی متخصص در حوزه مدیریت API را به مبلغ 625 میلیون دلار خرید

گوگل اعلام کرد برای خرید شرکت «Apigee Corp» به قیمت 625 میلیون دلار، معادل 17.40 دلار به ازای هر سهم، به توافق رسیده است و این قرارداد تا انتهای سال جاری نهایی خواهد شد. کمپانی نرم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

گوگل اعلام کرد برای خرید شرکت «Apigee Corp» به قیمت 625 میلیون دلار، معادل 17.40 دلار به ازای هر سهم، به توافق رسیده است و این قرارداد تا انتهای سال جاری نهایی خواهد شد.

کمپانی نرم افزاری مذکور که در «سن هوزِی» (سن خوزه) مستقر است، به مدیریت «رابط برنامه نویسی نرم افزار» یا همان APIها و یکپارچه سازی آنها با مدل های کسب و کار دیجیتال می پردازد. همان طور که می دانید APIها برای تسهیل روند تجمیع اجزاء نرم افزاری مختلف با یکدیگر استفاده می شوند، و راهکارهای «Apigee» فرایند فوق را تسریع می نمایند.

در این رابطه «دایان گرین» معاون ارشد کسب و کار کلاود گوگل می گوید: «اضافه شدن راهکارهای API شرکت Apigee به خدمات کلاود ما باعث تسریع روند به کار گیری تعاملات دیجیتال با کیفیت بالا از سوی مشتریان خواهد شد.»

apigee-corp-logo

گفتنی است در بین مشتریان کنونی Apigee نام هایی همچون Walgreens یا AT&T و Bechtel به چشم می خورند، ضمن اینکه آنها با آمازون به منظور مدیریت بک اِند های «خدمات وب آمازون» یا AWS نیز مشارکت دارند.

از جمله کاربردهای واقعی Apigee در همکاری با Walgreens می توان به Photo Prints API اشاره کرد که امکان چاپ عکس های کاربران در تمامی شعب Walgreens را فراهم می سازد، یا Prescription API که برای تجویز مجدد نسخه های پزشکی از طریق اپلیکیشن موبایل استفاده می شود.

«چت کاپور» مدیرعامل «Apigee» نیز در کنفرانس مطبوعاتی اعلام داشت:

به عصر محاسبات ابری پا گذاشته ایم، جایی که سازمان ها بسیاری از برنامه های حیاتی کسب و کارشان را بر بستر کلاود، و حتی چندین کلاود مختلف انجام می دهند. با سابقه درخشان در حوزه فناوری های وب و موبایل، مطمئن هستیم مشارکت ما با گوگل بهترین راه برای توسعه این تحولات دیجیتال خواهد بود.

لازم به ذکر است این حرکت اهالی مانتن ویو پس از خرید EMC Corporation از سوی کمپانی Dell صورت گرفته، که به نوعی عملکرد مشابهی در حوزه ارائه راهکارهای کسب و کار های دیجیتال دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی