ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی DeskDock؛ اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری ماوس و کیبورد رایانه با دستگاه اندرویدی

به لطف اپلیکیشن های شخص ثالث، این روزها همگام سازی و برقراری ارتباط میان رایانه و اسمارت فون ها به کار آسانی تبدیل شده. مثلا AirDroid را در نظر بگیرید که فایل ها را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

به لطف اپلیکیشن های شخص ثالث، این روزها همگام سازی و برقراری ارتباط میان رایانه و اسمارت فون ها به کار آسانی تبدیل شده. مثلا AirDroid را در نظر بگیرید که فایل ها را به سرعت برق و باد میان اندروید و پی سی جابجا می کند، یا دستیار هوشمند کورتانا که می تواند اعلان های موبایل و تبلت را در رایانه ویندوز 10 به نمایش بگذارد.

اما آیا تا به حال به فکرتان رسیده که از ماوس و کیبورد رایانه برای کنترل گجت اندرویدی تان استفاده کنید؟ DeskDock اپلیکیشنی است که برای همین منظور طراحی شده است. شاید بپرسید اصلا برای چه باید دستگاه اندرویدی را با ماوس و کیبورد کنترل کرد؟

توسعه دهندگان اپلیکیشن ها جز افرادی هستند که نیاز به نرم افزاری چون DeskDock را به خوبی درک می کنند. به لطف DeskDock، توسعه دهنده در عین کدنویسی و ویرایش مشکلات اپلیکیشن خود می تواند بدون آنکه دست از ماوس و کیبورد بردارد، تغییرات را به سرعت به اندروید منتقل کرده و نتیجه را بی معطلی بررسی کند.

nexus2cee_deskdock-notification-w600

هر چند که استفاده های DeskDock فراتر از این هاست و کارهای بسیار مفیدی می توان با آن انجام داد. در هر صورت اگر برای استفاده از این اپ دلایل قانع کننده ای یافتید، باید بدانید که نصب آن ممکن است برایتان کمی زمان بر باشد.

در درجه نخست باید آخرین نسخه جاوا را روی رایانه تان نصب کنید، و سپس مطمئن شوید که آخرین درایورهای ADB را هم در سیستم عامل تان (ویندوز یا مک) نصب کرده اید. در نهایت،‌ نوبت به آن می رسد که USB Debugging را از تنظیمات توسعه دهندگان اندروید فعال نمایید.

کار تمام است. حالا باید در حالی که اپلیکیشن سرور DeskDock روی رایانه باز شده، موبایل را با کابل USB به رایانه متصل کرده و DeskDock در آن را هم باز کنید و نهایتا روی دکمه Connect ضربه بزنید.

nexus2cee_deskdock-329x420-w600

حالا ماوس رایانه شما با سیستم عامل اندروید به اشتراک گذاشته می شود، و می توانید پیکان ماوس را به راحتی میان مانیتور رایانه و نمایشگر دستگاه جابجا کنید. DeskDock امکانات بسیار خوبی دارد که بعضی از آن ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

اشتراک گذاری کلیپ بورد، شبیه سازی ژست های مالتی تاچ با ماوس و امکان اتصال چندین دستگاه اندرویدی به طور همزمان جز این امکانات رایگان اند. اما با خرید نسخه حرفه ای 5.49 دلاری اپ می توانید به امکانات هیجان انگیزتری مثل تایپ در اندروید با کیبورد و نصب اپلیکیشن ها با کشیدن و رها کردن فایل های APK با ماوس دسترسی داشته باشید.

DeskDock با کلیه اندرویدهای از نسخه 4.1 به بعد سازگار است، به دسترسی روت نیازی ندارد و می توانید ماوس و کیبورد را از سیستم های عامل ویندوز، مک و لینوکس در آن به اشتراک بگذارید.

DeskDock Free

DeskDock Free

سازنده: Florian Draschbacher قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    چند پنجره ای که به اندروید اضافه شد. یک تسک بار مونده با تعریف راست کلیک برای بخش های برنامه تو برنامه ها بشه راست کلیک کرد یک سری گزینه بیاد
    تا بشه ویندوز:)

  • abbasalim
    abbasalim | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    لطفا لینک میرور بزارید

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

      نیازی نیست. خیلی راحت می تونید به طور مستقیم از گوگل پلی دانلود کنید.

مطالب پیشنهادی