ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدیدی از موبایل نکسوس Sailfish فاش شد

تقریباً تمامی شرکت ها پرچمدارانشان را در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی کرده اند، و حال صحنه آماده ورود گوگل است تا اسمارت فون های امسالش را عرضه نماید. اگرچه هنوز نمی دانیم موبایل Sailfish ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

تقریباً تمامی شرکت ها پرچمدارانشان را در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی کرده اند، و حال صحنه آماده ورود گوگل است تا اسمارت فون های امسالش را عرضه نماید. اگرچه هنوز نمی دانیم موبایل Sailfish چه زمانی رونمایی می شود، اما امروز رندرهای جدیدی از آن درز کرده که این تلفن همراه را از تمامی زوایا نشان می دهد.

در این تصاویر، همه آنچه پیش از این دیده بودیم تأیید می شود، ضمن اینکه درگاه USB-C را به جای microUSB در آن مشاهده می کنیم. نکته دیگری که در شایعات قبلی به چشم نمی خورد و اکنون فاش شده، وجود اسپیکرهای دوگانه و استریو است که هر دو در لبه پایینی پشت خروجی های مستطیلی جای گرفته اند.

همچنین ابعاد نهایی این دستگاه برابر با 69.5×143.8 میلیمتر است، ضمن اینکه ضخامت آن در کمترین حالت (پایین) به 7.3 میلیمتر و در بیشترین قسمت (بالا) به 8.5 میلیمتر می رسد. خوشبختانه جک 3.5 میلیمتری هدفون در این موبایل وجود دارد و در گوشه بالا و سمت چپ چارچوب فلزی آن جای گرفته.

اما دیگر اطلاعاتی که از شایعات پیشین در مورد این اسمارت فون فاش شده، حکایت از نمایشگر تمام اچ دی (با ابعاد احتمالی 5.2 یا 5.3 اینچ) در کنار چیپست اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رَم دارند.

همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی در این موبایل تعبیه شده و حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه جای گرفته. احتمالاً باتری 2770 میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه سخت افزار را بر عهده دارد، ضمن اینکه طبیعتاً Sailfish با آخرین نسخه اندروید یعنی نوقا عرضه می گردد.

از دیگر شایعات مربوط به این تلفن همراه می توان به بدنه فلزی-شیشه ای اشاره کرد، ضمن اینکه احتمال دارد گوگل استفاده از نام نکسوس را کنار گذاشته و محصولاتش را با اسم پیکسل معرفی نماید.

در ادامه رندرهای منتشر شده برای نکسوس Sailfish را مشاهده می کنید:

sailfish-render-leak-1 sailfish-render-leak-4 sailfish-render-leak-3 sailfish-render-leak-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mohammad7643
    Mohammad7643 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    طراحی پشتو...دکمه های بغلو چه پایینن???...درز های پایینشو??? اوه اوه طراحی جلوشو?? خیلی زشته که?

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    تا زمانی که بیرون نیومده و توی دست نگرفته باشید نمیتوان نظر داد،خاصیت گوشیهای htc همین است که در تصاویر و رندرها خودش را نشان نمیدهد اما زمان ساخته شدن و زمانیکه شما گوشی را در دست میگیرید تازه به زیبایی و کیفیت و خوش ساختی آن پی میبرید.

  • هادی واعظ
    هادی واعظ | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    زشته.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی