ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی بازی Lanota؛ جریان موسیقی

انتخاب عنوان امروز واقعا کار دشواری بود. تمام گزینه های روی میز لیاقت معرفی را داشتند. با این وجود از همان ابتدا می دانستیم به Lanota خواهیم پرداخت. چون ساخته Noxy Games تجربه ای را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

انتخاب عنوان امروز واقعا کار دشواری بود. تمام گزینه های روی میز لیاقت معرفی را داشتند. با این وجود از همان ابتدا می دانستیم به Lanota خواهیم پرداخت. چون ساخته Noxy Games تجربه ای را به وجود آورد که مدت ها به انتظارش نشسته بودیم. فکر کنیم آخرین بار با Lost in Harmony و VOEZ توانستیم چنین احساسی داشته باشیم.

از ترکیب موسیقی با المان های گیم پلی می گوییم؛ عناوینی که به بازی های ریتمیک مشهور هستند. همان طور که پیشتر با معرفی بهترین های موزیکال گفتیم، آرامش تنها به معنی سکوت نبوده و رسیدن به این احساس نیازمند «راحتی خیال» است.

Lanota - game

شاید هم راه های گوناگونی برای رسیدن به هدفی که از آن صحبت می کنیم وجود داشته باشد ولی خیلی ها تصمیم می گیرند با موسیقی پا به دنیای آرامش بگذارند. بازی های ریتمیک که محبوبیت بالایی هم بین دارندگان اسمارت فون ها دارند، آمده اند تا همین «راحتی خیال» را این بار در قالب بازی ویدیویی به بازیکن ها هدیه می دهند.

Lanota را می توانیم یکی از برترین های این سبک بنامیم. اگر می خواستیم دوباره دست به انتخاب بهترین های ریتمیک بزنیم، ساخته Noxy Games جایگاه مناسبی را کسب می کرد. با ما و معرفی Lanota همراه باشید تا بیشتر با این عنوان جذاب آشنا شوید.

Lanota

حدود 250 سال است که رنگ ها با جهان هستی قهر کرده اند. تنها راه مقابله با این فاجعه هم یافتن Notalium هایی است که قرن ها پیش وجود داشته اند و مردم هم نمی دانند چگونه می توانند آن ها را بسازند. بنابراین راه رهایی از این فاجعه و تماشای دوباره جهان هستی با رنگ های چشم نوازش، استفاده از Notalium های باقی مانده است.

دو کودک با نام های Fisica و Ritmo تصمیم می گیرند با نواختن موسیقی، این سنگ ها را به دست آورده و شادی را به زندگی انسان ها باز گردانند. اینجاست که بازیکن نقش خود را پیدا می کند؛ با موسیقی دنیای Lanota را رنگ کنید. معمولا تنها جذابیت بازی های ریتمیک به گیم پلی و قطعه های موجود باز گردد اما Noxy Games توانسته پا را فراتر بگذارد.

Lanota-android

همانند ساخته های معروف استودیو Rayark، داستان Lanota هم می تواند بازیکن ها را با روایت فوق العاده اش جذب نماید. تصاویری که داستان را بازگو می کنند همانند تابلوهای نقاشی بوده و مخاطب را به ادامه ماجراجویی این دو کودک ترغیب می نمایند.

با وجود این که گیم پلی Lanota بر پایه قوانین سبک بازی های ریتمیک ساخته شده است ولی سازنده توانسته با اضافه سازی المان هایی عنوانش را جذاب تر کند. همانند عناوین مشابه باید پیش از فرود اجسام، آن ها را لمس کنید تا موسیقی نواخته شده و به پیروزی نزدیک شوید.

Lanota - mobile game

یکی از نوآوری هایی که Noxy Games به خرج داده را می توانیم به نام محیط دایره ای شکل این عنوان بزنیم. دوربین ثابت نبوده و هر از چندگاهی تغییر می کند. اوج هیجان این بخش را هم زمانی خواهید دید که ناگهان دایره 180 چرخیده و با چالش متفاوتی رو به رو می شوید. همین المان موجب شده تا گیم پلی پویایی بیشتری به خود بگیرد و بازیکن احساس خستگی نکند.

جدا از این که تفاوت ظاهری اجسام هم توانسته اند تا جذابیت Lanota را افزایش دهند. از دیدگاه قطعه های موجود بخواهیم به ساخته Noxy Games نگاه نماییم، همگی گوش نواز بوده و بازیکن را با خود همراه می کنند. با این وجود امیدواریم تا با آپدیت های بعدی شاهد موسیقی های بیشتری باشیم. برای سخن پایانی تنها یک جمله می گوییم؛ تجربه Lanota را از دست ندهید.

Lanota

Lanota

سازنده: Noxy Games قیمت: اندروید - رایگان / آی او اس - 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 532 / 270 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.gh
    A.gh | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    این که حجمش 27 مگه!

مطالب پیشنهادی